معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل 2017 (Nissan GT-R Track Edition)

نیسان GT-R ترک ادیشن در مدل جدید خود از یک طراحی جدید بهره برده است.خودرویی با فیس جلوی تهاجمی و جلو پنجره ای V شکل گسترده که بخوبی مشخص است این پهن شدن جلو پنجره برای خنک کاری بهتر موتور تقویت شده این خودرو است .در ضمن باید به این اشاره کرد که چراغ های جلو و عقب خودرو جدید و بروز هستند.

Nissan GT R Track Edition 2017 800 01 - معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل 2017     (Nissan GT-R Track Edition)

صندلی ها و  تریم داحل خودرو از رنگ بندی مشکی و قرمز بهره برده و جنس صندلی ها چرم Recaro است کلید های اضافی در فضای کابین حذف شده اند و فقط ۱۱ کلید به صورت فیزیکی وجود دارد.بقیه کلید ها جای خود را به یک مانیتور لمسی خازنی ۸ اینچی داده اند.

Nissan GT R Track Edition 2017 800 07 - معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل 2017     (Nissan GT-R Track Edition)

نیسان GT-R ترک ادیشن جدید از موتور دو توربو شارژره ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر با قدرت ۵۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۶۷ پوند فوت استفاده می کند.قدرت تولید شده توسط یک گیربکس ۶ سرعته با کلاچ دوگانه به هر چهار چرخ منتق می شود و بی شک یک خودروی خاص و آماده به مسابقه است.

Nissan GT R Track Edition 2017 800 18 - معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل 2017     (Nissan GT-R Track Edition)

همچنین این خودرو دارای یک سیستم اگزوز تیتانیومی که می توان صدای خروجی آن را تنظیم کرد و از آن لذت برد.در داخل کابین نیسان GT-R از سیستم صوتی برند بوز استفاده شده که شامل قابلیت هایی نظیر حذف نویز و فن آوری تقویت صدای است.شیشه های خودرو عایق صوتی هستند و منجر به کاهش نفوذ سر و صدای به داخل کابین GT-R  می شود.

Nissan GT R Track Edition 2017 800 0e 1 - معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل 2017     (Nissan GT-R Track Edition)
نیسان GT-R ترک ادیشن

نیسان GT-R بر اساس پلت فرم منحصر این شرکت به نام Midship ساخته شده است. که می تواند بهترین  توزیع وزن را در خودرو ایجاد کند.

گالری تصاویر معرفی نیسان GT-R ترک ادیشن مدل ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.