پیش بررسی سانگ یانگ رکستون مدل 2018 (New SsangYong Rexton)

شرکت سانگ یانگ در سایت رسمی خود اولین تصاویر از خودروی تولید شده سانگ یانگ رکستون جدید را به نمایش گذاشت.سانگ یانگ رکستون مدل ۲۰۱۸ را باید نسل ششم از این خودرو بدانید که با کد Y400 معرفی شده و از تصاویر زیر مشخص است که بخوبی پیشرفت کرده و از طراحی کاملا بروز و التبه جذاب بهره برده است.

این نکته جالب است اگر بدانید سانگ یانگ رکستون جدید اولین بار در نمایشگاه سال ۲۰۱۶ در پاریس تحت عنوان کانسپت به نمایش گذاشته شد.طراحی سانگ یانگ رکستون در خور توجه است و از خطوطی با دقت زیاد روی بدنه آن استفاده شده است.در فیس جلو چراغ های جدید و جلوپنجره کرومی بکار رفته است.

SsangYong Rexton 2018 800 01 - پیش بررسی سانگ یانگ رکستون مدل 2018  (New SsangYong Rexton)

از نظر ابعاد سانگ یانگ رکستون جدید دارای اندازه های طول / عرض / ارتفاع / فاصله بین دو محور ۴۸۵۰-۱۹۲۰-۱۸۰۰-۲۸۶۴ میلی متر است .این یعنی خودروی عریض و طویل تر نسبت به مدل های قبلی.در مقابل این خودرو کاهش ارتفاع از زمین را تجربه می کند و شما خودرویی با کنترل دینمایک بهتر در اختیار خواهید داشت.

سانگ یانگ رکستون دارای ۲ موتور است که یکی بنزینی و دیگری دیزلی است .مدل دیزلی دارای موتوری توربودیزل به حجم ۲.۲ لیتر است که می تواند ۱۷۸اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. مدل بنزینی مجهز به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر دار است که می تواند ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

 SsangYong Rexton 2018 800 02 - پیش بررسی سانگ یانگ رکستون مدل 2018  (New SsangYong Rexton)

در داخل کابین، رکستون جدید به اکثر تجهیزاتی که امروزه در شاسی بلندها می بینیم مجهز است و بارزترین نکته کابین نیز نمایشگر ۹.۲ اینچی لمسی است که به دوربین های ۳۶۰ درجه نیز متصل بوده و با اپل کارپلی و اندروید اتو نیز همخوانی دارد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو اعلام نشده و عکس های زیادی نیز منتشر نشده است.

سانگ یانگ رکستون مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.