صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

دلایل بسیار زیادی برای دوست داشتن کونیگ‌زِگ وجود دارد اما به دلایل واضحی نمی‌توانیم همین‌الان از ساخته‌های این شرکت بهره‌مند شویم.

ksegg owner 538x291 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

یکی از این دلایل برچسب قیمتی نجومی و میلیون دلاری خودروهای کونیگ‌زِگ است. هرچند، حتی اگر ما این میزان پول را نیز داشته باشیم هنوز هم باید چندین سال در صف خرید خودروهای شرکت منتظر بمانیم.

Koenigsegg Regera Road MJ 13939 538x372 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

کریستین ون کونیگ‌زِگ که در خلال نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ با نشریه‌ی رود اند تراک مصاحبه می‌کرد اعلام کرد که زمان انتظار برای تحویل مدل جدید آگرا RS بین ۴ تا ۵ سال است، چیزی که او و تیمش در حال حاضر کار می‌کنند.

GenevaMotorShow2017 1 538x368 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

او گفت:

ما لیست انتظار ۴ ساله‌ای داریم و می‌خواهیم این زمان را کوتاه‌تر کنیم زیرا فروش خودروهایی با زمان تحویل ۴ یا ۵ سال بعد سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. این برای ما بزرگ‌ترین چالش است. تلاش داریم امسال حدود ۲۵ خودرو تولید کنیم.

regera 01 above 1440 538x359 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

در حال حاضر کونیگ‌زِگ با کار دقیق و پر زحمت خود بین ۱۶ تا ۲۰ خودرو در سال تولید می‌کند؛ اما طبق گفته‌های مؤسس کمپانی، کونیگ‌زِگ می‌خواهد در چند سال آینده تولید خود را به حداقل ۳۰ خودرو در سال افزایش دهد؛ بنابراین امید بر این است مشتریانی که هم‌اکنون سفارش خود را ارائه می‌کنند، یک یا دو سال زودتر از زمان مورد انتظار خودروی خود را تحویل بگیرند.

GenevaOwners 6 of 8 538x359 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

GenevaOwners 5 of 8 538x359 - صف انتظار طولانی برای خرید کونیگ‌زِگ

در حال حاضر مشتریان باید صبر کنند یا اینکه مدل دست‌دومی بخرند که می‌تواند باعث از بین رفتن زمان انتظار شود اما در این صورت هم صاحب خودرویی می‌شوند که فرد دیگری آن را سفارش داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.