نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین

 مدتی پیش خبری درباره کپی لیفان از فورد S ماکس منتشر شده بود؛ اما این بار خودروساز چینی دست به تولید یک اس یو وی جدید و بزرگ به نام لیفان X80 زده است.

lifan x80 launch 2 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین

بزرگترین سورپرایز در خصوص قیمت این خودرو است. طبق اطلاعات به دست آمده X80 از قیمت ارزانی برخوردار است.
lifan x80 launch 8 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین
البته با توجه به تجهیزات آن انتظار نمی‌رود چندان نیز ارزان باشد. این شاسی بلند هفت نفره از طولی در حدود ۵ متر برخوردار بوده و به موتور ۲ لیتری بنزینی توربو مجهز می‌باشد.
lifan x80 launch 7 623x467 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین
و اما قیمت شگفت انگیز لیفان X80 فقط ۱۵۸۳۰ دلار می‌باشد (۱۰۹۰۰۰ یوآن).
این قیمت پایه برای نسخه مجهز به گیربکس ۶ دنده دستی می‌باشد و برای مدل مجهز به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به ۲۱۷۶۸ دلار افزایش خواهد یافت که هنوز قیمت بسیار جذابی است.
lifan x80 launch 7a 623x467 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین
موتور ۲ لیتری توربو قادر به تولید ۱۹۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۶ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۸۲۰، ۱۹۳۰ و ۱۷۶۰ میلمتر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلیمتر می‌باشد.
lifan x80 launch 3 623x467 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین
طراحی داخلی و تجهیزات این اس یو وی در نگاه اول برای چنین قیمتی بسیار مناسب است اما با دقت بیشتر متوجه استفاده از حجم قابل توجهی از پلاستیک سیاه و قطعات چوب نما می‌شویم که قیمت پایین را تا حدودی توجیه می‌کند؛ هرچند قطعات چوب نما از درخشش خاصی برخوردار هستند.
lifan x80 launch 4 623x467 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین
نمایشگر پشت فرمان بطور کامل دیجیتالی بوده و گرافیک نسبتا بالایی نیز برخوردار است. راننده می‌تواند فرم نمایش کیلومترشمار و دورشمار را تغییر داده و به حالت جذاب سه بعدی درآورد.
lifan x80 launch 1 - نگاهی به خودروی لیفان X80 اس یو وی 7 سرنشین

یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی، مجهز به بلوتوث و اپل کارپلی در وسط داشبورد به چشم می‌خورد. دوربین دید عقب، ورودی USB و نمایش فایل های ویدئویی از دیگر امکانات مولتی مدیای X80 محسوب می‌شود.

ردیف سوم X80 شامل دو صندلی بوده و از فضای پای کافی برخوردار است. طراحی ستون D به گونه ای است که یک پنجره کوچک در انتها ایجاد می‌کند و پنچره پشتی نیز تقریبا ابعاد کوچکی دارد که البته عملکرد دوربین عقب این نقیصه را جبران خواهد کرد.

لیفان X80

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.