فورد ساخت دو خودروی الکتریکی برای بازار چین را تأیید کرد

فورد قصد دارد دو خودروی الکتریکی جدید روانه‌ی بازار چین کند. به نظر می‌رسد که فورد برنامه‌ی ویژه‌ای برای بازار چین داشته باشد.

فورد سرانجام فاش کرد که قصد معرفی تعدادی خودروی الکتریکی برای بازار چین دارد و این خودروها را تا سال ۲۰۲۵ به خیابان‌ها می‌فرستد. خودروی Mondeo Energi (که در بازار آمریکای شمالی با نام Fusion Energi شناخته می‌شود) به‌عنوان اولین خودروی الکتریکی فورد در کارخانه‌ی چین، در اوایل سال ۲۰۱۸۸ به بازار این کشور وارد می‌شود. یکشاسی‌بلند کوچک تمام الکتریکی نیز در ۵۵ سال آینده روانه‌ی بازار چین خواهد شد.

ELECTRIC CAR 5 - فورد ساخت دو خودروی الکتریکی برای بازار چین را تأیید کرد

فورد به سبب حمایت‌های گسترده‌ی دولت چین در تولید خودروهای الکتریکی، نگاه ویژه‌ای به بزرگ‌ترین بازار خودروهای هیبریدی و الکتریکی جهان دارد. این خودروساز آمریکایی به دنبال رونمایی از سه خودرو برای تأمین نیاز روزافزون بازار خودروهای الکتریکی چین است. فورد اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۵، ۷۰ درصد از خودروهایی خود را به یک پیشرانه‌ی الکتریکی مجهز خواهد کرد. این روند شامل خودروی فورد چانگان فروخته‌شده در بازار چین نیز می‌شود.

ELECTRIC CAR 3 - فورد ساخت دو خودروی الکتریکی برای بازار چین را تأیید کرد

فورد در سال ۲۰۲۰ ساخت پیشرانه‌های الکتریکی در چین را آغاز خواهد کرد. مرکز تحقیقات این خودروساز در نانجینگ نیز تمرکز خود را بر تأمین نیازهای مشتریان چینی به پیشرانه‌های الکتریکی، گسترده‌تر می‌کند. این مرکز از مدت‌ها پیش مسئول بومی‌سازی سیستم‌ها، مونتاژ پیشرانه و باتری‌های خودروهای الکتریکی و دریافت گواهینامه‌های لازم برای تولید بوده است. به‌علاوه، مرکز تحقیقات فورد در چین بخشی از تیم جهانی این شرکت در توسعه‌ی نسل بعدی پیشرانه‌های هیبریدی و الکتریکی محسوب می‌شود. ترِوِر وُرتینگتون، معاون توسعه عملیات فورد در بخش آسیا اقیانوسیه، می‌گوید: «فورد متعهد به توسعه‌ی خودروهای کوچک‌تر و پاک‌تر در آینده شده است و تیم ما در چین پیشتاز این نوآوری خواهد بود.»

ELECTRIC CAR 4 - فورد ساخت دو خودروی الکتریکی برای بازار چین را تأیید کرد

فورد اخیراً اعلام کرده بود که به دنبال سرمایه‌گذاری ۴.۵ میلیارد دلاری برای افزودن آپشن پیشرانه‌های الکتریکی به اکثر خودروهای حاضر در خط تولید خود است و حالا تأیید کرده است که ۱۳ خودروی الکتریکی جدید عرضه خواهد کرد. ۷ مدل از این تعداد در ۵ سال آینده وارد بازار خواهند شد. یکی از خودروهای موجود در این طرح یک SUV کوچک است که برای بازار چین طراحی شده است. این خودرو توانایی پیمایش ۴۵۰ کیلومتر مسافت با یک‌بار شارژ دارد و محصولی است که به‌منظور استفاده در بخش خدمات حمل‌ونقل بهینه شده است.

ELECTRIC CAR 1 - فورد ساخت دو خودروی الکتریکی برای بازار چین را تأیید کرد

تولید خودروی هیبریدی Mondeo Energi مدل ۲۰۱۸ در چین در کارخانه‌ی فورد چانگان از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. این دومین خودروی هیبریدی فورد در چین پس از تولید C-MAX Energi است که از آن در ناوگان حمل‌ونقل شهری استفاده می‌شود.

منبع MOTORTREND

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.