بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

جک S7 خودروی جدید شرکت جک در کلاس بدنه خودرو های شاسی بلند را رونمایی رسمی کرد.خودرویی که در آوریل ۲۰۱۷ در نمایشگاه شانگهای به نمایش در آمد.

jac s7 launch 2 - بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

جک S7 دارای دو موتور برای نیاز های متفاوت است.موتور اول از نوع ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن بر متر و موتور دوم از نوع  ۲.۰ لیتری توربو با خروجی ۱۹۰  اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن بر متر می باشد.هر دو به به گیربکس های شش سرعته دستی و یا شش سرعته DCT متصل هستند.

jac s7 launch 11 - بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

جک S7 از نظر ابعادی شامل طول ۴۸۰۰ و فاصله ی دو محور ۲۸۰۰ میلی متر است و دارای مدل های پنج صندلی و هفت صندلی خواهد بود.

jac s7 launch 3 - بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

از ویژگی‌های طراحی خودرو می‌توان به جلوپنجره‌ی بزرگ و درخشان درست همانند برادر کامپکت Refine S3 اشاره کرد.طراحی بخش جلوی خودرو کاملاً ذاتی یکسان با دیگر شاسی بلندهای چینی در حال ورود به بازار چین دارد؛ و البته پایانی برای عرضه‌ی این تعداد شاسی‌بلند دیده نمی‌شود چراکه خود جک به تنهایی برنامه‌هایی برای تولید حداقل ۵ شاسی‌بلند و کراس اوور بیشتر دارد.

jac s7 launch 1 - بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

در بخش جانبی ریل‌های سقفی را مشاهده می‌کنیم که قابل‌استفاده اما کوتاه هستند. برخلاف عادت همیشگی چینی‌ها این بار رینگ و لاستیک‌های بکار رفته خیلی کوچک نیستند و رینگ‌ها نمای خوبی دارند. پنجره‌های بخش عقبی نیز به تبعیت از الگوی مد این روزها کوچک به نظر می‌رسند.

نمای عقبی ظاهری خوب و تیز و کوچک داشته ولی خروجی‌های اگزوز ظاهری تقلبی و ارزان‌قیمت دارند. در انتهای سقف می توانید آنتن باله کوسه‌ای ،چراغ‌های LED مختص اس ۷ که توسط نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند را مشاهده کنید.نوار های کرومی که در سپر عقب خودرو نیز بکار رفته شده است.

jac s7 launch 4 - بررسی خودروی جک S7 ساخت چین (JAC Refine S7)

خودرو دارای  داشبوردی زیبا و خاص است که ما را به یاد خودرو های لوکس می اندازد.داشبورد قرمز رنگ مجهز به ساعت آنالوگ زیبا و دارای شش کانال خروجی هوا وهمچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی در وسط خود است.صندلی ها چرم مشکی رنگ با روکش های صندلی قرمز هستند.کیلومتر شمار خودرو نیز از نوع دیجیتالی و TFT است.

گالری تصاویر جک S7

8 نظرات
  1. بهزاد می گوید

    موتور ۲ لیتری اون که ۷ نفره هست قیمتش حدود ۲۴ هزار دلار هست. برای ما با احتساب قیمت دلار ۴۲۰۰ برای ماشین های منتاژ داخل باضافه هزینه های مالیاتی و … میشه حدود ۳۰۰ میلیون
    اما برای موتور ۱.۵ لیتری که ۵ نفر ظرفیت دارد قیمت ۱۵ هزار دلار و به پول ما میشه حدود ۱۷۰تا ۱۸۰ میلیون
    هر دو ماشین فوق العاده هستند البته در مقایسه با ماشین های چینی نه برندهای کره و ژاپن و فولکس واگن آلمان. هم آپشن ها خوبی دارد هم به لحاظ ایمنی و هم کیفیت قطعات استفاده شده و مهمتر طراحی زیبای اونها. مهمتر از همه خدمات پس از فروش که توسط کرمان موتور ارائه میشه.
    خودم جک جی ۵ دارم واقعا نمایندگی های کرمان موتور عالی هستند.

  2. محمد می گوید

    سلام اروندیش هست تو اهواز

  3. M می گوید

    S3 هم ماشین عالییه

  4. نویسنده می گوید

    بنظرم بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ قیمت میخوره البته ثبت نامی

  5. Reza می گوید

    قربانت میشه حدودا ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹??

  6. مجتبی می گوید

    بیاد ایران میشه خدا تومن

  7. مرتضی می گوید

    توی چین ۱۰۵ میلیون تومان قیمت فول اپشنش هست که ۷ تا صندلی میخوره که ۵ صندلیش ارزون‌تر هست

  8. Ierfab می گوید

    دوستان کسی از قیمت اصلیش خبر داره چند دلاره و اینکه ایران بیاد با همین دوتا پبشرانه وارد میشه یا یکیشه و قیمتو امکانات نهاییش اگر معلوم شده داخل ایران ممنون میشم بهم بگین ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.