دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه

دوج با دو رنگ جدید از سری خودروهای رم ۱۵۰۰ پا به نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ گذاشته است.

هیچ رنگی از فهرست رنگ‌های بدنه‌ی خودروهای رم ۱۵۰۰ جا نخواهد ماند. رم این بار نیز با دو خودروی جدید ۱۵۰۰ Sublime Sport و ۱۵۰۰ Rebel Blue Streak پا به نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک گذاشته است.

رام 1500 Sublime Sport 14 - دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه

نسخه‌ی محدود از خودروی ۱۵۰۰ مدل Sport قصد دارد تا با رنگ سبز روشن بدنه و جلوپنجره توجه همگان را به خود جلب کند. رگه‌هایی از رنگ مشکی بر روی کاپوت به همراه لوگوی مشکی‌رنگ Ram بر روی جلوپنجره، درب محفظه‌ی بار و کنار بدنه دیده می‌شود. وانت جدید دوج برای اولین بار از رینگ‌های آلومینیومی ۲۲۲ اینچی استفاده می‌کند. رگه‌هایی از رنگ سبز لیمویی در جای‌جای اتاق خودرو نظیر پشت‌سری، داشبورد و دوخت صندلی‌ها قابل‌مشاهده است.

رام 1500 Sublime Sport 15 - دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه

رنگ آبی موسوم به Blue Streak آخرین رنگی است که به فهرست رنگ‌های دوج Rebel اضافه شده و امکان سفارش همراه با زه‌ها، کاپوت، چرخ‌ها، جلوپنجره، گارد و لوگوی مشکی‌رنگ را دارد. طراحی داخلی خودرو نیز با دو رنگ تزئین شده است. رگه‌هایی از دوخت‌های خاکستری بر روی پنل، درپوش کنسول مرکزی، درها و صندلی‌ها دیده می‌شود، درحالی‌که از رنگ مشکی نیز در قسمت درها، کنسول مرکزی، پنل و اطراف کیلومتر شمار استفاده شده است.

رام 1500 Sublime Sport 16 - دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه

رم ۱۵۰۰ Sublime Sport تنها در مدل دو کابین عرضه شده و قیمت آن از ۴۷ هزار و ۱۳۵ دلار آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که این مدل از ماه آینده وارد خیابان‌ها شود. نسخه‌ی آبی‌رنگ رم نیز از ماه آینده و با قیمت ۴۶ هزار و ۴۹۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

رام 1500 Sublime Sport 17 - دوج رَم‌ 1500 جدید، جذاب‌تر و خشن‌تر از همیشه

خودروی‌ Ram 1500 مدل اسپرت مجهز به گرم‌کن صندلی همراه با کنسول مرکزی کامل، گرم‌کن فرمان، رینگ‌های ۲۰ اینچی رنگ‌شده و جلوپنجره، آینه‌ها و سپر عقب همرنگ بدنه هستند. مدل Ram 1500 Rebel نیز به تایرهای ۳۳ اینچی، جک مخصوص، کمک‌فنرهای Bilstein، سینی محافظ در قسمت سپر جلو، جرثقیل و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز خواهند شد.

منبع MOTORTREND

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.