معرفی تویوتا یاریس مدل 2018 (Toyota Yaris)

تویوتا یاریس خودرویی مناسب برای فردی است که یک خودرو مدرن ولی مقرون به صرفه می خواهد،تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد .خودرویی که دارای نگاه طراحی اسپرت و پویا تر نسبت به نسل های قبل خود است.

2017 toyota yaris new york 2017 1 - معرفی تویوتا یاریس مدل 2018 (Toyota Yaris)

این خودرو دارای چهره جدید است، بروز رسانی جلو  پنجره مشبک با سپری برو که دارای چراغ جلوی باز طراحی شده است،با وجود جسه کوچک این خودرو بر خلاف سایر رقبای هم سایز خود از چهره ی حجومی و خشنی بهره برده است که می تواند در فروش این خودرو تاثیر مثبتی بگذارد.

2017 toyota yaris new york 2017 6 - معرفی تویوتا یاریس مدل 2018 (Toyota Yaris)

در داخل خودرو صفحه نمایش ال سی دی کوچک برای نمایش اطلاعات مهم خودرو در پشت فرمان اضافه شده و در وط داشبورد نیز صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای نیازهای سرگرمی حضور دارد.سیستم Entune ™ ،،پخش سی دی ،شش بلندگو ،جک صوتی، پورت USB 2.0، اتصال آی پاد تشخیص صدای پیشرفته ،اپل سیری و رادیو HD از دیگر موارد جدید در این خودرو هستند.

2017 toyota yaris new york 2017 4 - معرفی تویوتا یاریس مدل 2018 (Toyota Yaris)

طراحی عقب با گسترده تر شدن سپر و عریض نشان دادن بخش پشتی خودرو بروز شده و دارای چراغ های افقی  بر روی درب عقب است، سپر عقب جدید یکپارچه با یک ظاهر طراحی هماهن با طراحی درب عقب است .این خودرو دارای رینگ های ۱۶ اینچ آلیاژی جدید است.

2017 toyota yaris new york 2017 3 - معرفی تویوتا یاریس مدل 2018 (Toyota Yaris)

تویوتا یاریس جدید دارای موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۶ و زمان بندی  VVT-I است و می تواند ۱۰۶ اسب بخار نیرو تولید کند.مجهز به دو مدل گیربکس ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک می باشد.

گالری تصاویر تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.