کانسپت سایک ویژن E، قدمی مناسب در جهتی صحیح

خودروساز چینی سایک تنها با خودروی مفهومی جدید ام جی در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور نخواهد یافت بلکه کانسپت دیگری با نام ویژن E را نیز روانه‌ی این رویداد مهم خواهد کرد.

SAIC Vision E Concept 538x403 - کانسپت سایک ویژن E، قدمی مناسب در جهتی صحیح

به تازگی تصاویری از این کانسپت در نشریات چینی منتشر شده و در آن شاهد شاسی‌بلند ۵ درب با طراحی بسیار گیرا و کابینی درخور هستیم.

تصویر منتشر شده از پروفایل جانبی نشان می‌دهد که این خودروی مفهومی فاقد ستون‌های B عیان است و همچنین بجای آینه‌های جانبی مرسوم از دوربین‌های کوچکی استفاده شده است. از دیگر شاخصه‌های ویژن E می‌توان به رینگ‌های تابان و دستگیره‌های درب خاصی اشاره کرد که بسیار شبیه تسلا مدل X هستند. خط سقف این خودرو مفهومی نیز توجه ما را به خود جلب کرده به گونه‌ای که پس از عبور از بخش جلوی خودرو به‌طور پیوسته کاهش ارتفاع یافته و در آخر به اسپویلری کوچک و شیشه‌ی عقب پله‌دار می‌رسد.

SAIC Vision E Concept 1 538x400 - کانسپت سایک ویژن E، قدمی مناسب در جهتی صحیح

اما در تیزرهای منتشر شده از کابین می‌توانیم طراحی ۴ نفره و صفحه لمسی شناور بزرگی را ببینیم که عملکردهای اصلی خودرو را می‌توان از طریق آن کنترل نمود. اهرم چرخان بکار رفته در کابین نیز بی‌شباهت به نمونه‌های بکار رفته در خودروهای جگوار و لندروور نیست.

SAIC Vision E Concept 2 538x405 - کانسپت سایک ویژن E، قدمی مناسب در جهتی صحیح

باور بر این است که سایک ویژن E مفهومی از قوای محرکه‌ی کاملاً الکتریکی بهره خواهد برد و طبق انتظارات محدوده‌ی حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتری خواهد داشت.

چند روز دیگر با پوشش کامل نمایشگاه خودروی شانگهای و جزئیات مفهومی سایک در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.