بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

آئودی e-tron را باید اولین خودروی رسمی و برقی این شرکت دانست.خودرویی که در روز گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد و از نام این خودرو همانگونه که مشخص است از پسوند E استفاده شده است که معتی الکتریکی بودن آن است.

Audi e tron Sportback Concept 2017 800 01 - بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

آئودی e-tron از نظر استایل بدنه یک شاسی بلند کوپه است که دارای چراغ های جلویی  و عقبی خاص و نوآورانه است.استفاده از تکنولوژی جدید لیزر و OLED در این چراغ ها آن ها را متمایز کرده است.

Audi e tron Sportback Concept 2017 800 05 - بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

 آئودی e-tron دارای یک موتور الکتریکی در محور جلو و دو موتور در قدرت است پس خودرویی چهار چرخ محرک می باشد که با کارایی بالا می تواند خروجی ۳۲۰ کیلو وات قدرت ایجاد کند که این نیرو سبب ایجاد شتاب  ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر فقط ۴.۵ ثانیه می شود.

Audi e tron Sportback Concept 2017 800 04 - بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

 باتری استفاده شده در  آئودی e-tron از نوع ۹۵ کیلووات ساعت باتری یون لیتیوم  است که با یک شارژ کامل می تواند خودرو را در طی کردن فاصله ۵۰۰ کیلومتر همراهی کند.

Audi e tron Sportback Concept 2017 800 09 - بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

 رینگ خودرو از نوع ۲۳ اینچی و جذاب است که دارای قالب ۶ پره است.ابعاد خودروی آئودی e-tron به ترتیب شامل طول ۴.۹۰ متر (۱۶.۱ فوت)، عرض ۱.۹۸ متر (۶.۵ فوت) و ارتفاع ۱.۵۳ متر (۵.۰ فوت) با فاصله ی دو محور ۲.۹۳ متر (۹.۶ فوت) است.

Audi e tron Sportback Concept 2017 800 03 - بررسی آئودی e-tron مدل 2020 (Audi e-tron Sportback Concept)

دوربین های کوچک جایگزین آینه های بیرونی قدیمی شده اند که این فناوری علاوه بر بهبود جریان هوا و کاهش سر و صدای باد. نقطه کور آینه را نیز از بین خواهد برد.این خودرو طبق برنامه شرکت آئودی در سال ۲۰۱۹ تولید و عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر آئودی e-tron مدل ۲۰۲۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.