مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌

چند روز پیش ،مدل گرافیکی ۹۳۹ RSR توسط یک طراح مستقل عرضه شد و مورد توجه کارشناسان و علاقه‌مندان برندپورشه قرار گرفت.

آرتور نوستاس، طراح مستقل، به‌تازگی تصاویر رندری از خودروی پورشه RSR 939 در فضای مجازی منتشر کرده است. اگرچه طرح اولیه‌ی او به رنگ سفید و با جزئیات خاص خودروهای مسابقه‌ای منتشر شده است؛ اما این طرح اکنون با استقبال کاربران مختلف مواجه و با رنگ‌های متنوع و استاندارد، بازنشر شده است. هرچند خودروهایی که به‌صورت گرافیکی توسط افراد مستقل طراحی می‌شوند معمولا فانتزی، آینده‌نگرانه و غیر قابل تولید هستند؛ مدل ۹۳۹ با ظاهری جذاب و الهام گرفته از زبان طراحی پورشه، منطقی و قابل تولید به نظر می‌رسد.

پورشه 939 porsche 2 - مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌

این طرح با شیشه‌ی تیره منتشر شده است که نشان از فقدان الگوی خاص در کابین و فضای داخلی دارد. قرار دادن اگزوزها روی سقف هم ابتکار جالبی است که البته به‌ دلیل قوانین و استانداردهای موجود، برای هیچ خودروسازی قابل قبول نخواهد بود. علاوه بر این، استفاده از سیم نگهدارنده برای سپر جلو، معمولا در خودروهای کلاسیک آمریکایی دیده می‌شود و با اصالت پورشه در تضاد است.

پورشه 939 porsche 12 - مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌

در قسمت چراغ‌ها، این خودرو شباهت چندانی به پورشه ۹۱۱ ندارد؛ اما می‌توان رگه‌هایی از مدل ۹۱۸ در آن پیدا کرد. از نمای جانبی، شباهت طرح بدنه با ۹۱۱ بیشتر است. در مدل‌های واقعی؛ هواکش‌های بغل برای تغذیه‌ی پیشرانه‌ی پورشه ضروری هستند که این بخش در طرح ۹۳۹ نیز وجود دارد.

dc503b9c 75c2 4ca2 b0b5 08df1ba79c9f - مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.