فروش ۲ نسخه‌ی خاص از لامبورگینی هوراکان تولید محدود

۲ نمونه از نسخه‌ی ویژه‌ی لامبورگینی هوراکان در کشور بریتانیا به فروش گذاشته شده است که اولین نسخه‌ی تولید محدود هوراکان محسوب می‌شود و Avio نام دارد.

لامبورگینی هیچ‌گاه از ساخت نسخه‌های خاص از خودروهایش پروایی نداشته است. به‌عنوان مثال، تعداد نسخه‌های خاص گالاردو به‌قدری زیاد است که حتی شمارش آن‌ها به‌راحتی مقدور نیست. با اینکه سوپراسپرت هوراکان هنوز در ابتدای چرخه‌ی تولید و حیات خود به سر می‌برد، اما نسخه‌ای محدود و خاص از آن وجود دارد که اولین مدل تولید محدود این خودرو به شمار می‌رود.

لامبورگینی هوراکان Avio Edition 4 - فروش ۲ نسخه‌ی خاص از لامبورگینی هوراکان تولید محدود

این نسخه از لامبورگینی هوراکان، نسخه‌ی Avio نام داردو بر پایه‌ی هوراکان LP610-4 ساخته شده‌ است که سال گذشته جهت ادای احترام به نیروی هوایی ایتالیا معرفی شد. تعداد ۲۵۰ دستگاه از این نسخه تولید شده که هر کدام دارای شماره‌ی منحصربه‌فرد است. یکی از خودروهای موجود از بین ۲۵۰ خودرو که در تصویر مشاهده می‌کنید، در کشور بریتانیا به فروش گذاشته شده است.

لامبورگینی هوراکان Avio Edition 8 - فروش ۲ نسخه‌ی خاص از لامبورگینی هوراکان تولید محدود

هوراکان مذکور به رنگ آبی شیری مزین شده است. این نمونه‌ی خاص از ویژگی‌هایی نظیر خطوط مسابقه‌ای دوتایی به همراه لبه‌های سپر، رکاب و کالیپر‌هایی به رنگ زرد بهره می‌برد. فضای داخل کابین از جنس چرم و به رنگ مشکی است که به دوخت‌هایی به رنگ زرد آراسته شده تا تم بیرونی را به درون کابین نیز منتقل کند. همچنین مجموعه‌ای تجهیزات انتخابی در این نسخه نصب شده است که شامل رینگ‌های آلیاژی ارتقاءیافته به ۲۰ اینچ، سیستم تغییر ارتفاع خودرو، شوک‌های جدید برای سیستم تعلیق با فناوری ژئومغناطیس و پوشش شفاف محفظه‌ی پیشرانه است.

Opulent Automotive، یک مرکز خرید و فروش خودرو در لندن است که این خودرو را – که فقط ۱۱۸۲ کیلومتر کارکرد دارد – با برچسب قیمت ۲۴۴ هزار دلار به فروش گذاشته است. این مبلغ تقریباً برابر قیمت یک دستگاه هوراکان جدید یا نمونه‌ی صفر کیلومتر نسخه‌ی Avio است. اما نمونه‌های ویژه همچون این خودرو، در درازمدت ارزش خود را بهتر حفظ می‌کنند؛ به‌خصوص اگر این خودرو نمونه‌ی محدود از سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان باشد که بیشترین تیراژ تولید را دارد.

لامبورگینی هوراکان Avio Edition 9 - فروش ۲ نسخه‌ی خاص از لامبورگینی هوراکان تولید محدود

اما آیا رنگ آبی این نسخه را دوست ندارید؟ نسخه‌ی دیگری از هوراکان Avio در لندن وجود دارد که آماده‌ی فروش است و ترکیب رنگ سبز ارتشی و مشکی بر تن دارد. این نمونه تقریباً قیمت یکسانی با نمونه‌ی قبلی دارد؛ با این تفاوت که کارکرد آن ۹۳۳۵ کیلومتر است.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.