تولید مک لارن 720S آغاز شد

مک‌لارن به‌طور رسمی تولید مدل جدید ۷۲۰S را که به‌تازگی در ژنو از آن رونمایی کرده بود، آغاز کرد.

مک‌لارن در اقدامی سریع و جالب توجه، در حالی که حدود یک ماه از رونمایی مدل ۷۲۰S در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ می‌گذرد، تولید این خودرو را آغاز کرد. اولین مدل از این خودرو همین هفته از خط تولید مک‌لارن در شهر Surrey انگلستان بیرون آمد. این خودروی دست‌ساز به رنگ سفید براق است؛ این نمونه تنها یکی از ۱۰ نوع رنگ قابل سفارش برای این خودرو است.

مک لارن 720S 3 - تولید مک لارن 720S آغاز شد

خودروی ۷۲۰S مجهز به یک پیشرانه‌ی جدید ۸ سیلندر V-شکل به حجم ۴ لیتر است که از سیستم تویین توربو بهره می‌برد و می‌تواند ۷۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند. مک‌لارن ۷۲۰S با چنین قدرتی قادر است تنها در عرض ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو از نظر آیرودینامیک نیز با استفاده از قطعاتی از جنس الیاف کربن ارتقاء یافته است؛ استفاده از قطعات یکپارچه‌ی الیاف کربن سبب شده است وزن این خودرو در مقایسه با مدل قدیمی ۶۵۰S به میزان ۱۸ کیلوگرم کمتر باشد.

در حال حاضر امکان سفارش خودروی جدید از طریق نمایندگی‌های فروش مک‌لارن وجود دارد؛ اما از ماه آینده، سفارش آنلاین این خودرو نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

مک‌لارن ۷۲۰S به عنوان نسل جدید خودروهایی از مک‌لارن است که توسط این کمپانی در کلاس Super Series طبقه‌بندی می‌شود؛ بنابراین تولید خودروهای قدیمی این سری یعنی مدل‌های ۱۲C ،۶۵۰S و ۶۷۵LT و مجموعه‌های فنی آن‌ها متوقف خواهد شد. مک‌لارن از این سری خودروها تاکنون بیش از ۷ هزار دستگاه به فروش رسانده است.

مک لارن 720S 1 - تولید مک لارن 720S آغاز شد

طبق اعلام سازنده، مک‌لارن ۷۲۰S حالا اولین خودرو از ۱۵ مدل جدید مک‌لارن است که تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهند شد. همچنین این خودروساز اعلام کرده است که تقریبا نیمی از این محصولات جدید، از سیستم محرکه‌ی هیبریدی بهره خواهند برد و یکی از آن‌ها از نوع تمام الکتریکی خواهد بود. مک‌لارن امیدوار است امسال به کمک ۸۰ نمایندگی خود در ۳۰ کشور جهان، بتواند ۴ هزار دستگاه خودرو به فروش برساند.

منبع MOTORTREND

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.