زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در بخش M بی ام و

بی‌ام‌و قصد دارد در آینده‎ای نه‌چندان دور، یک ابرخودرو با جدیدترین تکنولوژی روانه بازار کند. شایعات در مورد ساخت ابرخودرو توسط بخش M بی‌ام‌و در چند سال اخیر بسیار شدت گرفته است؛ ولی هیچ نشانه‎ای از تحقق این شایعات وجود ندارد. به‌طور قطع طرفداران بی‌ام‌و امید خود را هیچ‌گاه از دست نمی‎دهند و ظاهراً این خودروساز آلمانی هم قصد ندارد تسلیم شود.

 نماینده فروش و بازاریابی بخش M در مصاحبه‎ای با سایت خبری Drive، از وجود تصمیمات داخل سازمانی مبنی بر ساخت یک ابرخودروی قدرتمند خبر داده است. پیتر کوینتوس اظهار کرده است که هیچ عجله‎ای برای ساخت این ابرخودرو وجود ندارد و اولویت بخش M، تمرکز بر مسائل دیگری است. هرچند برنامه‌ریزی عجولانه‎ای در کار نیست؛ ولی تولید ابرخودرویی که از فناوری هیبریدی بهره می‏‎برد قطعی است.

بی ام و ابرخودروی هیبریدی 3 - زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در بخش M بی ام و

کوینتوس می‌گوید:

 شرکت بی ام و تعدادی طرح مفهومی برای این ابرخودرو در نظر دارد و نمای ظاهری آن تقریباً نهایی شده است. در همین حین، ما مأموریت داریم تنوع محصولات سری M را افزایش دهیم و بر خودروی دوستدار طبیعت i8، تمرکز کنیم.

به گفته کوینتوس، بحث‎های زیادی در مورد آینده خودروی‎های برقی پلاگین اسپرت در شرکت بی‌ام‌و صورت گرفته و خودروی i8 Spyder نمونه موفق تصمیمات این خودروساز آلمانی است که به‌زودی عرضه می‎‏شود.

بی ام و ابرخودروی هیبریدی 4 - زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در بخش M بی ام و

در حالی که بی ام و، ما را همچنان منتظر نگه می‎دارد، شرکت مرسدس بنز AMG در حال توسعه یک ابرخودروی جدید است که تکنولوژی ساخت آن غالباً از روی خودروهای فرمول یک اقتباس شده است.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.