نگاهی به فورد موستانگ GT مدل 2017 تیونینگ شده توسط تیم ZERO TO 60

فورد موستانگ GT با طراحی زیبا و خاص که توسط تیمی به نام  ZERO TO 60 دیزان و تیونینگ شده است را باید یک شاهکار هنری بدانیم.خودرویی با موتور سوپر اسپرت ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر که دارای خروجی قدرت ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ پوند-فوت است.این اعداد چیزی نیستند که براحتی بتوانید از آنها گذر کنید.
zero to 60 mustang gtt first drive - نگاهی به فورد موستانگ GT مدل 2017 تیونینگ شده توسط تیم ZERO TO 60
فورد موستانگ GT زیرو دیزاین دارای یک گیربکس ۶ سرعته دستی است که با اتصال به موتور گفته شده در بالا توانسته است به شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۳.۶ ثانیه دست یابد.نیرو های تولیدی به چرخ های عقب منتقل می شوند.
zero to 60 mustang gtt first drive 1 - نگاهی به فورد موستانگ GT مدل 2017 تیونینگ شده توسط تیم ZERO TO 60
 
این خودرو از قسمت های جدید فیبر کربن برای فیس جلو ، قسمت های کناری ، و دیفیوزر عقب و بخش هایی از جنس کامپوزیت اپوکسی در طراحی جدید بدنه خود برخوردار است.
zero to 60 mustang gtt first drive 4 - نگاهی به فورد موستانگ GT مدل 2017 تیونینگ شده توسط تیم ZERO TO 60
در پشت خودرو می توانید اگزوز سه اینچی سفارشی مجهز به صدا خفه کن را مشاهده کنید که دارای کیت کنترل صدا است.برای این موتور با این قدرت بیشک ترمز بروز شده و ترمز برمبو این خودرو با افزایش سایز دیسک و قدرت تقویت شده است.
 zero to 60 mustang gtt first drive 8 - نگاهی به فورد موستانگ GT مدل 2017 تیونینگ شده توسط تیم ZERO TO 60
کابین این خودروی خاص درای ویژگی های همانند صندلی های چرم سفارشی با دوخت قرمز آلکانتراست و کلی موارد جدید داخلی است.رینگ خودروی  ۲۲ اینچی با لاستیک های Pirelli P  با عرض ۲۶۵ میلی متر در جلو و ۳۰۵ میلی متر در عقب به جذابیت های این خودرو اضافه کرده اند.قیمت فورد موستانگ GT زیرو دیزاین چیزی در حدود ۱۲۴،۰۰۰ دلار تخمین تخمین زده شده است.

گالری تصاویر موستانگ GT مدل ۲۰۱۷ زیرو دیزاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.