معرفی لوتوس الیزه اسپرینت 200 مدل 2017 (Lotus Elise Sprint 220)

لوتوس الیزه اسپرینت ۲۰۰ را باید سبک ترین خودروی اسپرت بدانیم خودرویی با وزنی فقط ۷۹۵ کیلو گرم که این کاهش وزن خود را شاید مدیون استفاده از باتری با کاهش وزن ۹ ، صندل فیبر کربن با کاهش وزن  ۶ ، شیشه های با کاهش وزن   ۶ کیلوگرمی و غیره دانست که سبب شده اند این خودرو در نسل جدیدش بتواند نزدیک به ۵۰ کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهد.

2017 lotus elise sprint 3 - معرفی لوتوس الیزه اسپرینت 200 مدل 2017 (Lotus Elise Sprint 220)

در داخل اتاق خودرو ما شاهد استفاده از صندلی هایی با چرم آلکانترا و کمربند های اسپرینت و سایر لوازم شیک هستیم.ارتفاع خودرو کاهش پیدا کرده و ضریب درگ نیز کاهش داشته و در کل خودرویی با آیرودینامیک بهتر را خواهیم داشت.در لوتوس الیزه اسپرینت ۲۰۰ از اگزوز جدید با قابلیت تنظیم صدا استفاده شده ولی سیستم تعلیق هنوز دست نخورده است .

2017 lotus elise sprint 4 - معرفی لوتوس الیزه اسپرینت 200 مدل 2017 (Lotus Elise Sprint 220)

لوتوس الیزه اسپرینت ۲۰۰ در مدل سال ۲۰۱۸  دارای موتورسوپر اسپرت ۱۸۰۰ سی سی با چهار سیلندر خطی است که توان  خروجی۲۱۷ اسب بخار را می تواند تولید کند.
2017 lotus elise sprint 2 - معرفی لوتوس الیزه اسپرینت 200 مدل 2017 (Lotus Elise Sprint 220)
این موتور به یک گیربکس۶ سرعته دستی متصل شده است که می تواند منجر به ایجاد شتاب مناسب ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۴.۱ ثانیه شود و در ادامه به بیشترین سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.نوع انتقال نیرو در محور عقب است.قیمت لوتوس الیزه اسپرینت ۲۰۰ در حدود ۴۳،۳۰۰ پوند اعلام شده است.

گالری تصاویر لوتوس الیزه اسپرینت ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.