ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

برای سالگرد تولد ۱۰۰ سالگی خودتان چگونه برنامه‌ریزی می‌کنید؟ یک مشتری وفادار لکسوس با نام Barry High مستقیماً به نمایندگی مورد علاقه‌ی خود رفته و یک لکسوس ۱۰۰ هزار پوندی سفارش داده است.

 Barry High lexus 5 - ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

 Barry یک‌صد سال یک مشتری وفادار بوده و ظاهراً ۲۵ خودرو را در طول ۱۶ سال گذشته از این برند خریده است؛ بنابراین زمانی که لکسوس بریتانیا شنید او یک‌صد ساله می‌شود، تنها یک خودروی ویژه برای او تدارک دید.

Barry High lexus 1 - ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

 لکسوس LS 600h L گرامی داشت یک‌صد سالگی دارای جزئیات سفارشی، نشان‌های کرومی و نوشته‌ی ویژه یک‌صد است. این مشتری کهن‌سال رنگ نقره‌ای متالیک را برای خودرو انتخاب کرده و کابین را نیز با چرم کرمی سفارش داده است.

Barry High lexus 2 - ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

همانند LS 600h L معمولی، این مدل ویژه دارای قوای محرکه‌ی هیبریدی مرکب از واحد الکتریکی و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری می‌باشد. خروجی کل این خودرو برابر با ۴۴۵ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۶.۳ ثانیه ثبت می‌شود.البته Barry از این پرفورمنس استفاده نخواهد کرد. این روزها او از راننده‌ی شخصی استفاده می‌کند.

Barry High lexus 4 - ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

مدیر ارشد فروش لکسوس در این باره می‌گوید:

    او سال‌های سال است که خودروهای لکسوس را خریده است. لکسوس از این موضوع آگاه بود و خواست که کاری را برای او انجام دهد. زمانی که او به خط تولید ما آمد ما چیزی ویژه تدارک دیده بودیم. یک خودروی بسیار ویژه‌ی واقعی.

    خودرو زیر یک پوشش پنهان بود تا زمانی که او آمد. یک گرامیداشت ابتدایی در نظر گرفتیم و سپس خودرو را تحویل داده و او بسیار خشنود شد.

  ساخت لکسوس خاص برای مشتری ۱۰۰ ساله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.