بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

فولکس واگن بیتل R-LINE را باید از آن خودرو های کوچک ولی سریع و پرشتاب بدانیم.خودرویی با طراحی بدنه هاچ بک ۳ درب که در سال ۲۰۱۷ دارای ۶ رنگ بندی مختلف است و با قیمت ۱۲۰.۰۰۰ درهم عرضه شده است.

2017 Volkswagen Beetle R Line 5 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

بیتل R-LINE دارای موتور ن ۱.۸ لیتری چهار سیلندر با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ است و همچنین دارای توربوشا که می تواند خروجی ۱۷۰ اسب بخار در ۴۸۰۰  دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۸۴ پوند فوت در ۱۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند.موتور به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است و می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۷.۵ ثانیه  و بیشترین سرعت ۲۲۹ کیلومتر در ساعت ایجاد کند.

2017 Volkswagen Beetle R Line 1 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

فولکس واگن بیتل R-LINE در نمای بیرون خود به اسپویلر عقب و جلو پنجره کوچک روی سپر  کرومی و تعداد زیادی از آرم  R-LINE در قسمت های مفتلف خودرو برخوردار است.
2017 Volkswagen Beetle R Line 2 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

آینه های جانبی این خودرو دارای راهنما و از نوع گرم کن دار هستند. در بالای آن از سانروف پانوراما کشویی با رنگ متمایز مشکی استفاده شده است.یکی از خوبی های این خودروی جمع و جور داشتن سیستم تعلیق اسپرت است که به شما یک سواری ترم را می دهد.

2017 Volkswagen Beetle R Line 6 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

چراغهای جلو مجهز به نور بالای اتوماتیک و از نوع زنون هستند.در سپر خودرو علاوه بر مه شکن جلو می توانید حضور دی لایت های ال ای دی (DLR) را مشاهده کنید.چراغ های عقب نیز از نوع LED هستند.در زیر خودرو نیز از رینگ ۲۰ اینچی آلیاژی استفاده شده است.
2017 Volkswagen Beetle R Line 7 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی
فولکس واگن بیتل R-LINE بر خلاف بسیاری از خودرو های همرده ی خود از کابین مجهزی برخوردار است.خودرو های همرده ای که از قیمت نزدیک برخوردارند.نمایشگر اطلاعت خودرو در پشت فرمان ،دستیار تغیر لاین، کنترل آب و هوای دو نقطه،کروز کنترل،ارتفاع قابل تنظیم  فرمان و تلسکوپی ،روکش چرمی ،فرمان اسپرت،دو خروجی ۱۲V،کی لس  با دکمه استارت،سطوح صندلی چرم،صندلی های جلو گرم کن دار،صندلی های جلو با قابلیت تنظیم در ۶ جهت ،صندلی های جلو اسپرت ،فناوری Bluetooth،دوربین عقب،پورت USB،صفحه نمایش لمسی، پخش سی دی، AM / FM رادیو HD،، حافظه SD،  کنترل صداSiriusXM، رادیو ماهواره ای  ،سیستم صوتی Fender با ۸ بلندگو به علاوه ساب ووفر ،سیستم نشخیص نقاط کور، و پدال های آلومینیومی تمام چیزی است که در این خودرو حضور دارد و شما را از همه نظر پشتیبانی می کند.

2017 Volkswagen Beetle R Line 8 - بررسی تخصصی فولکس واگن بیتل R-LINE مدل 2017 در دبی

فولکس واگن بیتل R-LINE همچنین از نظر ایمنی عالی است و چیزی کم نگذاشته و دلیل این گفته حضور سیستم هایی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، ضد لغزش (ASR) ،کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)،  قفل الکترونیکی دیفرانسیل (EDL)،توزیع ترمز فشار الکترونیکی (EBD)،ترمز موتور کمک (EBA)، سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS) و ترمز هیدرولیک کمک (HBA) است.

گالری تصاویر فولکس واگن بیتل R-LINE مدل ۲۰۱۷

1 نظر
  1. عبدالرئوف آهنگری می گوید

    من همیشه عاشق فولکس واگن بوده، هستم و خواهم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.