بررسی تخصصی آئودی S5 کابریولت مدل 2018 (Audi S5 Cabriolet)

آئودی S5 کابریولت دارای طراحی با خطوط برجسته و از نوع خودرو های چهار چرخ محرک است که در بخش عقبی از  خطوط طراحی افقی و چراغ ترمز یکپارچه استفاده کرده است و همچنین دارای سقف تاشو است که می تواند در سرعت ۳۱ مایل در ساعت به شکل اتوماتیک بسته شود.

آئودی S5 کابریولت خودرویی با استایل کروک که تعادلی کامل از ظاهر زیبا و عملکرد است. چراغهای جلو و عقب کاملا LED هستند و از رینگ ۱۹ اینچی ۵ پره استفاده شده است.

سقف تاشوی  خودرو ساخته شده است از مواد جدید که ایروآکوستیک هستند و سر و صدای اضافه را حذف می کنند. بسته های مختلف رنگ بیرونی و  تریم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که متناسب با آن قیمت خودرو نیز طبیعتا افزایش خواهد یافت.

2018 audi s5 cabriolet has one of the best interiors in detroit 7 - بررسی تخصصی آئودی S5 کابریولت مدل 2018 (Audi S5 Cabriolet)

آئودی S5 کابریولت جدید دارای دو نسخه ی Prestige و Premium Plus است و هردو از موتور یکسان بهره می برند و تفاوت اصلی آنها از نظر آپشن های رفاهی و ایمنی است.

 2018 audi s5 cabriolet has one of the best interiors in detroit 5 - بررسی تخصصی آئودی S5 کابریولت مدل 2018 (Audi S5 Cabriolet)
نوع موتور استفاده شده در خودرو شش سیلندر با حجم  ۲۹۹۵ سی سی است که می تواند خروجی ۳۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۶۹ پوند فوت ایجاد کند.موتور گفته شده دارای ۲۴ سوپاپ با زمان بندی valvelift آئودی است.

 

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در مدت ۴.۸ ثانیه بدست می آید که بخش مهمی از آن را مدیون استفاده از گیربکس هشت سرعته Tiptronic است.این خودرو قابلیت افزایش سرعت خود تا ۲۵۰ کیلو متر بر ساعت را دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.