ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه شد

فروش رنو فرانسه به ایران در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ از ۳۸ هزار دستگاه عبور کرد و ایران ششمین بازار بزرگ رنو در جهان شناخته شد.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۳۸۰۲۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، فروش رنو فرانسه به ایران در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶۱.۵ درصدی داشته است. رنو در ماه های ژانویه تا مارس سال قبل بالغ بر ۱۴۵۴۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود.

بر اساس این گزارش فروش رنو فرانسه به ایران در سه ماهه نخست امسال معادل ۴.۳ درصد از کل فروش رنو در سطح جهان بوده است. رنو در سه ماهه امسال ۸۷۳ هزار دستگاه از محصولات خود را در جهان به فروش رسانده است.

ایران ششمین بازار بزرگ رنو در جهان طی این مدت شناخته شده است. فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس و روسیه پیش از ایران از این نظر قرار گرفته اند.

در شرایطی که اجرایی شدن برجام هنوز نتوانسته است مراودات بانکی ایران با کشورهای دیگر را به حالت عادی بازگرداند و چرخ تولید داخل را به حرکت درآورد فروش شرکت خودروسازی رنو فرانسه به ایران رشد قابل توجهی داشته است.

رنو فر انسه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.