معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017 (SsangYong Korando)

کوراندو نیوفیس محصول سال ۲۰۱۷ شرکت سانگ یانگ است که در روز گذشته در سایت های خودروی معتبر دنیا به معرفی مختصری از اطلاعات آن پداختند.سانگ یانگ کوراندو خودرویی در کلاس بدنه SUV است که نسبت به گذشته بسیار شیک تر شده و دارای تجهیزات به روز رسانی شده ی جدید است.

SsangYong Korando 2017 800 0b - معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017   (SsangYong Korando)

از کوراندو نیوفیس چهار مدل برای فروش وجود خواهد داشت:مدل  SE محور جلو با قیمت  ۱۷،۰۰۰ یورو  ، مدل SE 4×4  با قیمت ۱۸،۵۰۰ یورو ؛مدل  ELX با نوع محور ۴×۴ با قیمت  ۲۲،۰۰۰ و در نهایت مدل  ELX با گیربکس اتوماتیک است که از قیمت ۲۳،۵۰۰ یورو برخوردار است.

SsangYong Korando 2017 800 06 - معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017   (SsangYong Korando)

کوراندو نیوفیس دارای بروز رسانی هایی همانند جلو پنجره بزرگ و جدید، رینگ‌های ۱۸ اینچی با طرح بروز شده، چراغ‌های جلوی گسترده تر  و بزرگ و چراغ‌های مه شکن جدید است.این خودرو همچنین از دی لایت های از نوع ال ای دی با مکان قرار گییری جدید است.

SsangYong Korando 2017 800 0f - معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017   (SsangYong Korando)

کابین کوراندو نیوفیس نیز از یک طراحی داخلی بروز شده بهرمند است و دارای فرمان و دکمه های روی فرمان و تغییرات در قسمت سیستم صوتی وو سایر قسمت ها می باشد.

SsangYong Korando 2017 800 07 - معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017   (SsangYong Korando)

 رادیو RDS ،اتصال آی پاد ، اتصال بلوتوث، تهویه مطبوع، شیشه رنگی،ریل های سقفی،سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، نمایشگر ۷ “،سیستم سرگرمی TomTom،رینگ جدید و خاص ۱۸” ،صندلی های چرمی، فرمان گرمن دار ، صندلی های جلو و عقب گرم کن دار از جمله امکانات جدید این خودرو هستند.

SsangYong Korando 2017 800 02 - معرفی خودروی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس مدل 2017   (SsangYong Korando)

این خودرو دارای موتور یورو ۶ جدید با حجم ۲.۲ لیتری دیزلی و  توربو شارژ است که می تواند حداکثر قدرت و گشتاور ۱۷۸ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن بر متر را تولید کند.نکته مثبت دیگر در این خودرو حضور گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک از نوع برند ایشن است.

گالری تصاویر کوراندو نیوفیس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.