بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

ام جی XS خودرویی که گویا مخصوصا  برای بازار انگلستان ساخته شده و معیار هایی مطالبق با نیاز های آنان را مورد نظر داشته است.خودرویی با ابعاد جمع و جور تر نسبت به برادر این خودرو یعنی GS که می تواند نیاز های شهری امروزی را بخوبی برطرف کند. قیمت پایه این خودرو حدود ۱۳,۰۰۰۰ پوند خواهد بود.

2018 mg xs 1 - بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

ام جی XS دارای طراحی جدید با جلو پنجره ای شبیه به خودرو های ساخت شرکت جگوار است و بی شک با توجه به قیمت و کلاس خودرویی می آید تا در مقابل نیسان جوک قرار گیرد.

2018 mg xs - بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

نمای عقبی خودرو تا حد زیادی به ام جی GS نزدیک است و نشان می دهد پلت فرم XS با برادر بزرگترش GS که هم اکنون در حال فروش است مشترک است

2018 mg xs 2 - بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

در داخل کابین می بینیم XS در مقایسه با GSیک گام بزرگ به سمت طراحی های به روز برداشته یعنی کاهش شلوغی و به هم ریختگی و در عوض تاکید روی متریال و جنس مواد . یک صفحه نمایش ۸ اینچی مجهز به سیستم ناوبری ماهواره ایی ، سان روف برقی ، کروز کنترل ، رینگ های آلیاژی ، دوربین عقب و استارت بدون کلید از جمله آپشن های ارائه شده داخل اتاق خوردوست .

2018 MG xS 4 768x413 - بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

ام جی XS خودرویی در کلاس بدنه SUV می باشد که دارای موتور  ۱.۰ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ است که می تواند توان قدرتی معادل ۱۲۳ اسب بخار (۹۲ کیلو وات) و گشتاور ۱۲۵ پوند فوت (۱۷۰ نیوتن متر)  تولید کند.

2018 mg xs 3 - بزودی :رونمایی رسمی از ام جی XS در نمایشگاه خودروی لندن (MG XS) + مشخصات موتوری

البته موتور دومی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که از تنفس طبیعی بهرمند است و دارای حجم  ۱.۵ لیتری و قابلیت ایجاد خروجی ۱۱۸ اسب بخار (۸۸ کیلو وات) و ۱۱۱ پوند فوت (۱۵۰ نیوتن متر) گشتاور است.

هر دو خودرو بسته  به مدل قول و پایه می توانند از گیربکس  شش سرعته و یا هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه استفاده کند.این خودرو از نوع  هفت صندلی است و باید بدانید که مشخصات فنی کامل و جزئیات قیمت گذاری این خودرو در ماه های آینده منتشرخواهد شد.

منبع: MG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.