بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

کیا پگاس را باید خودرویی در کلاس بدنه سدان البته با ابعاد کوچک دانست.که مناسب است برای زندگی های شهری امروزی که تردد در شهر های پر ترافیک امروزی را آسان می کند.کیا پگاس قرار است با قیمت ۸۰.۰۰۰ تا ۱۲.۰۰۰ یوان در کشور چین به فروش گذاشته شود.

Kia Pegas 5 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

شاید این خودرو یکی از ارزان ترین محصولات کیا باشد که با توجه قیمتش و امکانات ارائه شده بتواند محصولی رقابتی در ایران باشد البته در صورت اجازه ورود به کشور.بی شک در مناطق آزاد کشور می تواند خودرویی با صرفه اقتصادی به شمار آید.

Kia Pegas 4 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

کیا پگاس دارای طراحی شبیه به برادر خود ریو است البته متفاوت تر ،فیس جلو دارای جلوپنجره ای مشبک مشکی با نوار کرومی در اطرافش است.دستگیر ه های درب این خودرو از نوع کرومی است  که به این خودرو چهره ای زیباتر داده است.

چراغ های جلو و عقب از نوع معمولی است و با توجه به قیمت پایین این خودرو امری طبیعی  است.روی سپر جلوی خودرو دارای دوبخش است.بخش پوزه ببری در نوک خودرو و بخش سپر زیرین که هواکش اصلی موتور محسوب می شود که در خودر مه شکن های پروژکتوری را جای داده است.

Kia Pegas 2 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

در کناره های سپر جلو هود هایی طراحی شده که به نظر من بیشتر جنبه نمادین دارد ،آینه های کناری نیز همرنگ بدنه و دارای راهنمای ال ای دی هستند  و رهانمای راست  و چپ خودرو در قسمت داخلی چراغ های جلو طراحی شده اند که در خودرو های جدید مرسوم شده است.

Capture 1 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

خودرو دارای کابینی جادار و فضای سرنشین مناسب است و روی سقف خود یک سانروف عریض نیز دارد.تریم این خودرو از نوع همرنگ بدنه است.یعنی داشبورد و پانل دربی با نوار های قرمز رنگ.صندلی های این خودرو چرمی است و از صفحه نمایش ۸ اینچی در وسط داشبورد بهره می برد.فرمان این خودرو همچنین به کنترلر های مختلف مجهز است  و از نوع ۳ پره و اسپرت است.

Kia Pegas 4 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

کیا پگاس دارای موتور ۱۴۰۰ سی سی چهار سیلندر با خروجی ۹۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتن بر متر است.گیربکس متصل به آن بسته به مدل پایه یا فول از نوع دستی با ۴ سرعته اتومات است.و در کل خودرو از نوع محور جلو می باشد.

Kia Pegas 3 - بررسی خودروی کیا پگاس مدل 2017 (Kia Pegas)

از نظر ابعادی کیا پگاس دارای طول /عرض / ارتفاع / به ترتیب ۴۳۰۰/۱۷۱۰/۱۴۶۰ میلی متر و دارای فاصله بین دو محور  ۲۵۷۰ میلی متر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.