برنامه‌های هیوندای برای توسعه طرح‌های جنسیس

جنسیس، برند لوکس هیوندای، برنامه‌های زیادی برای گسترش مجموعه مدل‌های خود دارد. درحالی‌که هم‌اکنون دو مدل سدان G80 و G90 در نمایندگی‌های هیوندای دیده می‌شود، طراح‌های مفهومی جدید این خودروساز به ما نشان می‌دهد که آن‌ها در آینده در چه مسیری قدم می‌گذارند.

مقاله‌های مرتبط:

  • افشا شدن نقشه راه جنسیس
  • نسخه‌های سفارشی جنسیس، تلاش هیوندای در کلاس خودروهای سوپرلوکس

وب‌سایت Motor Authority برخی پرونده‌های جدید شرکت جنسیس در اداره ثبت نشان‌های تجاری آمریکا را منتشر کرده است و ادعا می‌کند که شرکت جنسیس در حال حاضر روی دو مدل کوپه و کراس‌اوور کار می‌کند. پرونده‌هایی که وب‌سایت Motor Authority منتشر کرده، شامل مجموعه‌ای از نام‌های GTاست که از میان آن‌ها GT60 ،GT70 ،GT80 و GT90 بیشتر به چشم می‌خورند.

درحالی‌که این اسامی از همان روش نام‌گذاری قدیمی جنسیس پیروی می‌کنند و ما مطمئن هستیم که این خودروها بیشتر جنبه لوکس و سیاحتی خواهند داشت تا جنبه نمایشی؛ ولی این اسامی ما را بیشتر به یاد خودروی افسانه‌ای GT40 فورد متعلق به دهه ۶۰ میلادی و خودروی مفهومی GT90 سال ۱۹۹۵ با موتور ۶ لیتری V12 می‌اندازند؛ هرچند نباید انتظار ساخت چنین خودروهایی از جنسیس داشته باشیم.

به نظر می‌رسد جنسیس از حروف GV برای مدل‌های شاسی‌بلند اسپرت استفاده خواهد کرد؛ همان‌طور که در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال دیدیم و این شرکت از خودروی مفهومی GV80 رونمایی کرد. در پرونده اسامی تجاری جدید ثبت‌شده، نام‌های GV60، GV70 و GV80 وجود دارند ولی از GV90 خبری نیست؛ پس می‌توان حدس زد که جنسیس قصد ندارد با شاسی‌بلندهای فول‌سایز، مثل مرسدس GLS و بی‌ام‌و X7جدید رقابت کند. به نظر می‌رسد استفاده جنسیس از حرف V در خودروی مفهومی GV80، به‌جای کلمه «Versatility» و به معنی تطبیق‌پذیری است.

خودروهای شاسی‌بلند جنسیس همگی با حروف GV نام‌گذاری می‎شوند.

همچنین انتظار داریم در آینده دو خودروی سدان G60 و G70 نیز وارد مجموعه مدل‌های جنسیس شوند و این شرکت را از یک برند جذاب ولی محدود، به یک شرکت خودروسازی تجملی با محصولات متنوع تبدیل کنند.

CAR HYUNDAICARS LUXURYCARS SPORTGENESIS COUPEGENESIS GT80HyundaiSEDAN CARSهیوندای
نظرات (0)
ارسال نظر