نگاهی به خودروی تمام برقی جگوار آی پیس 2019

معماری AL  استفاده شده در جگوار آی پیس به نحوی بوده است که باتری مورد استفاده در وسط خودرو است که این باعث توزیع وزن ۵۰ به ۵۰ می شود.همچنین در این خودرو از سیستم تعلیق پیشرفته از نوع تعلیق هوا است که دارای قابلیت تنظیم حالت دینامیک خودرو در جاده های مختلف است، این امر باعث دستیابی سریع خودرو به بهترین حالت رانندگی است.در داخل جگوار آی پیس فضا برای مسافران مناسب تر شده است و دارای صندلی های پارچه ای از نوع کاداتراست.

 

جگوار آی پیس با طراحی فوق العاده ای خود البته  بدون تغیرات  اساسی است.به نظر می رسد خطوط کمی پویاتر و برجسته تر شده اند.  فاصله ی دو محور طولانی تر شده است که موجب افزایش فضای داخل کابین خودرو می شود.جلو پنجره های خودرو  آیرودینامیکتر  و  جسورانه تر شده اند و  هدایت جریان هوا از طریق آن ها ساده تر شده اند.جریان هوا برای خنک سازی باتری از طریق هود های مخصوص انجام می شود  .

جگوار آی پیس دارای محدوده ای ۴۸۰ کیلومتر  رانندگی آن هم فقط به صورت برقی است که این را مدیون باتری لیتیوم یون پر ظرفیت خود است.مالکین این خودرو ها قادر خواهند بود تا ظرف مدت ۴۰ دقیقه با استفاده از شارژ سریع DC  با ۱۰۰ کیلو وات خروجی سطح شارژ را به ۸۰ درصد برسانند.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت ۴.۸ ثانیه است.

دو موتور الکتریکی مغناطیسی دائم در جلو  و عقب و گیربکس  تک دیفرانسیل نیرو را به چرخ های جلو و عقب با توجه به شرایط جاده تقسیم می کند.

نمایشگر ۱۲ اینچی، ۴G، Wi-Fi، شارژ USB، سیستم سرگرمی Touch Pro Duo ، سیستم ناوبری EV و  سقف پانورامیک از سایر آپشن های اضافه شده به این خودرو هستند.

 

جگوارجگوار آی پیس 2019خودروی تمام برقی
نظرات (0)
ارسال نظر