تولید مزدا MX-5 Miata مدل 2016 در نمایشگاه ژاپن شروع شد

شرکت مزدا اعلام کرد که آغاز ساخت اتومبیل های ۲۰۱۶ Mazda MX-5 Miata  در ژاپن آغاز شده است. کارخانه Ujina شرکت مزدا در هیروشیما تولید اتومبیل ۲۰۱۶ Mazda MX-5 Miata  رودستر جدید این شرکت ژاپنی را آغاز کرده و قرار است در ماه ژوئن عرضه بازار شود

این اتومبیل پس از عرضه شدن در ژاپن در سایر نقاط از جمله ایالات متحده امریکا عرضه خواهد شد. سه نسل نخست Miata از سال ۱۹۸۹ توانستند ۹۵۰ هزار دستگاه فروش داشته باشند. Mazda Miata 2016تجربه ایده آل نسل اول اتومبیل های Miata سال ۱۹۹۰ را به ارمغان می آورد.

Miata  جدید ۲۲۰ پوند با کاهش وزن رو به رو بوده که نسبت به نسل اول ۲۰۰ پوند کاهش داشته است. ساخت مدلNC میاتا پس از مدل سال ۲۰۱۵ به پایان رسید و زندگی اش با ورود ۲۵th Anniversary Edition Miata    تمام شد.

سفارش مدل های special package میاتای جدید شامل رنگ قرمز متالیک بدنه،رینگ های مشکی با فضای داخلی مشکی، لوگوی ویژه اتومبیل در فضای داخلی و نسخه محدود ساعت Tourneau با تنظیم کننده پیچشی است. اگر شما می خواهید به این اتومبیل دست یابید باید بگویم اکنون دیر شده زیرا تنها ۱۰۰ دستگاه از آن ساخته شده که طی ۱۰ دقیقه همه آن فروش رفته است.

 

 نسخه آمریکایی Mazda MX-5 Miata2016   :

  •  موتور ۲.۰ لیتری بنزینی خطی
  • ۴ سیلندر 
  •  ۱۵۵ اسب بخار قدرت
  •  ۱۴۸ پوند فوت گشتاور

 اما مدلی که قرار است در سایر نقاط جهان عرضه شود :

  • موتور ۱.۵ لیتری بنزینی
  • ۱۲۹ اسب بخار قدرت
  • ۱۱۱ پوند فوت گشتاور

البته Mazda MX-5 Miata2016 در دو مل دنده ای شش سرعته و اتوماتیک عرضه می شود و دیفرانسیل عقب است. گفته شده Mazda MX-5 Miata2016 جدید در ابتدا با سقف تاشو پارچه ای در دسترس قرار میگیرد و خبری از عرضه مدلی با سقف فلزی نیست.

قیمت این مدل میاتا مشخص نشده اما مدل اسپرت ۲۰۱۵ با سقف تاشو به قیمت ۲۴,۷۹۰ دلار عرضه شده و مدل فول آپشن با سقف تاشو فلزی به قیمت ۳۳.۴۱۰ دلار روانه بازار شد.

 

گالری تصاویر Mazda MX-5 Miata2016:

۱۰۱۰۰۱۹۸۹۱۹۹۰۲۰۰۲۰۱۵2016۲۰۱۶2016تجربه۲۲۰۲۵th۹۵۰AnniversaryEditionMazdaMiataMX-5packagespecialTourneauUjinaآغازآلآنآورد.Miataاتومبیلارمغانازاستاست. اگراست. ساختاشاعلاماکنونامریکااولایالاتایدهاینبابازارباشند.بایدبدنه،رینگبگویمبهبودهپایانپسپوندپوندباپیچشیتمامتنظیمتنهاتوانستندتولیدجدیدجملهخواهدخواهیدداخلیداشتهدردستدستگاهدقیقهدیررارسیدرفتهرنگرورودسترزندگیزیراژاپنژاپنیژوئنساختساختهساعتسالسایرشاملشدشد. سهشد.سفارششدنشدهشرکتشروعشماشود.اینطیعرضهفروشفضایقرارقرمزکارخانهکاهشکردکردهکنندهکهلوگویماهمتالیکمتحدهمحدودمدلمدلNCمزدامشکیمشکی،میمیاتامیاتاینخستنسبتنسخهنسلنقاطنمایشگاههایهزارهمههیروشیماوورودوزنویژهیابید
نظرات (0)
ارسال نظر