قدرتمندترین و پرآپشن ترین خودروی زیر 300 میلیون تومان در ایران

شرکت بی وای دی چین را باید در زمره برترین شرکت های خودروسازی این کشور در رابطه با استفاده از تکنولوژی های مدرن عنوان کرد و شاخه ایرانی این شرکت یعنی کارمانیا که این روزها نمایندگی تولید و فروش محصولات BYD را در ایران بر عهده دارد نیز ظرف مدت کوتاهی توانسته جایگاه مناسبی در بازار برای خود دست و پا کند و حالا در زمره بازیگران جدی بازار خودرو ایران به شمار می آید.

در همین رابطه حالا کارمانیا با احداث پیستی در محوطه مرکز خدمات پس از فروش خود به طول تقریبی ۷۰۰۰ متر، امکان آزمایش فنی محصولات خود را حتی پیش از خرید برای مشتریان بالقوه فراهم کرده است و هفته گذشته در حاشیه مراسم افتتاح این پیست، شرایط برای تجربه کردن تازه ترین محصول این شرکت، یعنی BYD S7 نیز فراهم شده بود. این کراس اوور تک دیفرانسیل به نوعی مدل بسیار پیشرفته تر و ارتقاء یافته از مدل S6 به حساب می آید که حالا به پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با قدرتی بسیار عالی (۲۰۳ اسب بخار) مجهز شده است. گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری این مدل نیز در کنار استفاده از گیربکس شش سرعته دوبل کلاچ باعث شده است تا رسیدن به سرعتی در حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ظرف مدت ۱۰ ثانیه برای این کراس اوور خانوادگی هفت نفره امکان پذیر باشد.

کارمانیا هنوز قیمت دقیق این مدل را اعلام نکرده است اما با توجه به شرایط فعلی بازار به نظر می رسد که احتمال عرضه این مدل برای ثبت نام کنندگان با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد و قیمت بازار این خودرو چیزی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی می‌شود.

بدین ترتیب S7 را می توان یکی از قدرتمندترین و پرآپشن‌ترین کراس اوورهای خانوادگی موجود در بازار تا رده‌های قیمتی بسیار بالا برآورد کرد.

پیست کارمانیا که از چند بخش متفاوت شامل مسیر مخصوص تست فنربندی، قسمت ویژه شتاب گیری و ترمزگیری و مسیر مارپیچ برای محک زدن مانورپذیری خودرو تشکیل شده از ویژگی های نسبتا مناسبی برای بررسی خودروها پیش از خرید برخوردار است و امید می رود که سایر خودروسازان نیز با الگو برداری از چنین روشی، امکان بررسی خودروها را پیش از خرید برای مشتریان فراهم آورند.

بی وای دیبی وای دی F3بی وای دی S6بی وای دی S7خودروی زیر 300 میلیون تومان
نظرات (0)
ارسال نظر