سانگ یانگ توریسمو 2019 بزرگ و زیباتر

سانگ یانگ توریسمو (SsangYong Turismo 2019)  خودرویی با قابلیت جابه جایی هفت سرنشین که می تواند بخوبی از نیازهای خانواده ها بر آید.طراحی جلوی این خودرو  با چراغ های جدید دی لایت LED بروز شده و در کل چهره ای اسپرت تر به خود گرفته.

   

سانگ یانگ توریسموی جدید دارای یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته، کنترل کروز، سنسورهای پارک ، رینگ ۱۶ ”  آلومینیومی، ریل سقفی ،   صندلی ها های گرم کن دار، چراغ های اتوماتی، بلوتوث، RDS، رادیو DAB، اپل کارپلی ، اندروید اتو و یک دوربین دید عقب است.

سانگ یانگ توریسمو با بیش از ۵ متر طول  دارای موتور ۲.۲ لیتر  دیزلی است.به طف  فاصله بی دو  محور ۳ متری خود می تواند فضای کابین زیادی را ایجاد کند که در آن هفت فرد بزرگسالان می توانند به راحتی  در  طول مسیر استراحت کنند.

سانگ یانگ توریسموی جدید با استفاده ازسیستم  تعلیق جدید و مولتی لینک  سبب می شود در داخل کابی یک فضای آرام و راحت ایجاد شود.سانگ یانگ توریسموی جدید در حال حاضر در انگلستانش عرضه می شود و قیمت آن از ۲۰،۴۹۵ پوند برای مدل EV  و ۲۶،۹۹۵ پوند برای مدل  ELX  با قابلیت چهار چرخ محرک است.

ترجمه توسط اروند پلاک

ssangyong turismo 2.2td ex 5drSsangYong Turismo 2019ssangyong turismo dimensionsssangyong turismo exssangyong turismo for salessangyong turismo touristssangyong turismo tourist camperssangyong turismo towbarسانگ يانگ توريسموسانگ یانگ توریسموسانگ یانگ توریسمو 2019قیمت سانگ یانگ توریسمو
نظرات (0)
ارسال نظر