لکسوس RC مدل 2019 | Lexus RC

لکسوس RC یا (Lexus RC) اولین بار حدود ۵ سال پیش در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شد و اولین شعله های خود نمایی از آن نمایان شد.البته خیلی زمان برد تا ما شاهد یک خودرو کلاس کوپه اسپرت باشیم.طراحی خودرو بسیار با آن چیزی که آن سالها بود تفاوت پیدا کرده است.این خودرو در اصل یک فیس لیفت کامل و مدرنیته از آن چیزی است که بوده و در نمای جلوی خود شاهد چراغ های جلو  جدید و سپر باز طراحی است.

به عقب خودرو که نگاه بی اندازیم شاهد بروز رسانی بخش عقب هستیم. محل هایی برای هدایت هوا برای این خودرو در نظر گرفته شده است که  در دو بخش  و در زاویه و گوشه سپر عقب قرار گرفته اند .این داکت های هوا فقط یک بحث آیرودنامیکی نیست و به زیباتر شدن خودرو کمک کرده است.چهره ای حجومی برای این خودروی محبوب .چراغ‌های عقب و سپر نیز کاملا بروز رسانی شده اند که این بروز رسانی ها سبب عریض تر شدن بخش عقب خودرو می شود.

موتور لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ از نوع  ۵۰۰۰ سی سی و  ۸ سیلندر  است که دارای خروجی قدرت  ۴۶۷ اسب  می باشد و این قدرت را از طریق گیربکس  ۸ سرعته اتوماتیک  به چرخ ها منتقل می کند.این خودرو در ماه اکتبر ۲۰۱۹ رسما به مشتریان تحویل داده می شود.

 

منبع : netcarshow

lexus rcتازه های خودرولکسوس rcلکسوس RC 2019لکسوس RC مدل 2019لکسوس آر سی
نظرات (0)
ارسال نظر