DS 7 کراس بک برقی 2019 | با قابلیت 4×4

DS 7 کراس بک جدید در قالب یک خودروی برقی معرفی می شود.نام کامل این خودرو  (DS 7 Crossback E-Tense 4×4) است.خودرویی که می تواند مسافت ۶۰ کیومتر را در حالت برقی خالص طی کند.با توجه به ظرفیت باتری ۱۳.۲ کیلووات ساعت خود این میزان مسافت برای حالت برقی طبیعی است.
شاید دلیل این شرکت کم هزینه کردن این خودرو بوده تا برای نیاز های روزانه از خانه به محل کار با سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت مناسب باشد.اگر باتری شارژش تمام شود این خودرو از موتور بنزینی قدرت مورد نیاز را تامین می کند.

DS 7 کراس بک برقی دارای سیستم انتقال نیرو ی ۴WD و چهار چرخ محرک است.باتری DS 7 کراس بک E-Tense 4×4 را می توان در ۲ ساعت با استفاده از پکیج دیواری ۳۲A شارژ کنید.خوب زمان خوبی است اما از آن طرف شارژ دهی باتری هم کم است و هانطور که اشاره کردیم بعد از ۶۰ کیلومتر مسافت خالی می شود.

 تصاویر  DS 7 کراس بک برقی

  

 

DS 7 CrossbackDS 7 Crossback E-TenseDS 7 Crossback E-Tense 2019DS 7 Crossback E-Tense 4x4ds 7 crossback قیمتDS 7 کراس بکDS 7 کراس بک 2019DS 7 کراس بک E تنسDS 7 کراس بک E-TenseDS 7 کراس بک ای تنستازه های خودرودی اس 7دی اس 7 کراس بکقیمت ds7 کراس بککراس بککراس بک ds7
نظرات (0)
ارسال نظر