فیات 124 اسپایدر اوربان ادیشن 2020

فیات ۱۲۴ اسپایدر برای سال ۲۰۲۰ خودروی جدیدی را روانه بازار می‌کند خودرویی که این بار نام اوربان ادیشن را یدک می کشد. این خودرو قرار است در هفته آینده در بزرگترین نمایشگاه خودرو یعنی نمایشگاه بین المللی نیویورک ۲۰۱۹ رونمایی شود.

موتور استفاده شده برایفیات ۱۲۴ اسپایدر اوربان ادیشن ۲۰۲۰ از نوع چهار سیلندر با حجم موتور ۱۴۰۰ سی سی و توربو شارژ است که می توانند قدرت خروجی نزدیک به ۱۶۴ اسب بخار تولید کند که از نظر استیو بیهم  مدیر شرکت فیات کرایسلر  این خودرو با دارا بودن یکی از قدرتمند ترین موتور های خودرویی در این کلاس بدنه می‌تواند یک تجربه رانندگی ورزشی برای جوانان و علاقه مندان به آن باشد.

در کل جدا از استفاده از موتور قدرتمند این خودرو دارای ویژگی های زیبا در طراحی بدنه و عناصر آن است. رینگ سایز ۱۷ اینچ که در زیر خود لاستیک های حرفه ای را میبیند، ظاهر خودرو بسیار شبیه به خودروهای ورزشی کلاسیک است تا جایی که در نمای پشتی می توانید خروجی های اگزوز را به وضوح ببینید.

در داخل کابین فیات ۱۲۴ اسپایدر اوربان ادیشن ۲۰۲۰  نیز شما می توانید کرم خاکستری مات در کنار صندلی های چرمی ناپا را مشاهده کنیم علاوه بر آن استفاده از آمپر ها و پنل های آنالوگ  علاوه بر ایجاد حس یک خودروی ورزشی کلاسیک نمای ظاهری کابین را بسیار اسپرت نشان می دهد.

 

تصاویر فیات ۱۲۴ اسپایدر اوربان ادیشن ۲۰۲۰

   

تازه های خودروفیافیاتفیات 124فیات 124 اسپایدرفیات 124 اسپایدر اوربانفیات 124 اسپایدر اوربان ادیشنفیات 124 اسپایدر اوربان ادیشن 2020
نظرات (0)
ارسال نظر