مینی کلابمن 2020 | Mini Clubman

مینی کلابمن را همه می‌شناسیم خودرو جهانی با ابعاد مناسب زندگی امروز که خود را برای سال ۲۰۲۰ آماده می‌کند خود را از نظر ظاهری در بخش بیرونی و داخل خودرو باز طراحی شده البته این بار سرمایی مختصر است و باید این را کمی دقت به خرج دهیم.

این خودرو با وجود داشتن  ابعاد کوچک  دارای چهار درب و ۵ صندلی است.در نسل جدید این خودرو از سیستم تعلیق با فناوری های جدید و کیفیت بالا و همچنین پیشرانه پرقدرت بنزینی و دیزلی استفاده می شود که خروجی این موتورها در محدوده بین  ۱۰۲ تا ۱۹۲ اسب بخار است.

آخرین باری که مینی کلابمن به روز رسانی داشت مربوط به سال ۲۰۱۵ است و حالا در بروزرسانی جدید  دارای جلو پنجره جدید بزرگتر، خطوط کرومی که دور تا دور جلو پنجره و بخش هایی از خودرو را لوکس تر شان می دهد.

خودرو در مدل جدید خود همچنین از رنگهای جدید همانند قرمز متالیک، سبز سبز و مشکی مسابقه ای استفاده کرده است.

در نسل جدید این خودرو می توانیم مشاهده کنیم که چراغ های ال ای دی خودرو از کاسه ای با زمینه تیره و مشکی استفاده کردند همچنین در کنار طراحی جدید چراغ ها از سیستم هوشمند تطبیق نور بالا بهره می‌برند که در سر پیچ ها نور چراغ در جهت فرمان می چرخد.

به بخش عقب خودرو میرویم جایی که چراغ هایعقب خودرو باز طراحی شده و از نوع ال ای دی هستند و در اطراف آن ها خطوط کرومی باعث شکیل تر شدن این خودرو می شود.

در داخل کابین خودرو به جز استفاده از مواد باکیفیت در همانند چرم خالص و وجود نمایشگر۸.۸  اینچی  آنچنان به روزرسانی را نمی توانید بیابید.

تصاویر مینی کلابمن ۲۰۲۰

     

Mini Clubman 2020تازه های خودرومینی‌مینی کلابمنمینی کلابمن 2020
نظرات (0)
ارسال نظر