پورشه 911 اسپیداستر 2019 در نمایشگاه نیویورک مجهز به موتور 502 اسب بخاری

نمایشگاه ۲۰۱۹ نیویورک مکانی برای خودنمایی ابر  قدرت های خودروسازی جهان است. یکی از این بزرگان صنعت خودرو برند پورشه است.  امروز این شرکت به رونمایی رسمی خودروی پورشه ۹۱۱ اسپیداستر ۲۰۱۹  پرداخت.

ظاهر خودرو تقریبا بدون تغییر است  و شرکت پورشه تمام تلاش خود را برای به روز رسانی و افزایش بهره وری و راندمان موتور خودرو کرده است.

موتور جدید این خودرو ۴۰۰۰ سی سی با قابلیت تولید ۵۰۲ اسب بخار معادل ۳۷۴ کیلووات  قدرت است نیروی تولیدی توسط جعبه دنده ۶ سرعته خودکار مجهز به شیفت دستی به چرخ ها منتقل می شود.

علاوه بر موارد گفته شده این خودرو در سال جدید کاهش وزن را تجربه می کند، استفاده از قطعات فیبر کربنی در جای‌جای خودرو  موجب این کاهش وزن شده است.

شتاب ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو در مدت زمان ۳.۸ ثانیه به دست می آید و در ادامه می توانند به بیشترین سرعت ۱۹۲ مایل بر ساعت برسد.

 

 

 

 

تصاویر پورشه ۹۱۱ اسپیداستر ۲۰۱۹

پورشه 911پورشه 911 اسپیداسترپورشه 911 اسپیداستر 2019تازه های خودرونمایشگاه اتومبیل نیویورکنمایشگاه بین المللی خودرو نیویورکنمایشگاه بین المللی نیویورکنمایشگاه خودروی نیویورکنمایشگاه ماشین در نیویورکنمایشگاه نیویورکنمایشگاه نیویورک خودرونیویورک نمایشگاه بین المللی خودرونیویورک نمایشگاه بین المللی نیویورک 2019
نظرات (0)
ارسال نظر