معرفی پیکاپ نیسان ناوارا 2020 با طراحی و پیشرانه جدید

نیسان ناوارا ۲۰۲۰  خودروی در کلاس پیکاپ  یا وانت از نوع تک کابین است که با توجه به نیازهای امروزی بازار خودر در بخش خودروهای وانت بار  و به خصوص  در کشور ایران می توانند مشتریان خاص خود را داشته باشد.

 در بخش های مختلف از این خودرو از قطعات کروم استفاده شده است، بخش هایی مانند جلو پنجره، اغاز دوره چراغ های مه شکن ، دستگیره درب و نوار دور پنجره خودرو.طراحی بیرونی خودرو  تقریباً همان چیزی است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک مدل به روز شده وارد بازار شد.

از ویژگی‌های بارز این خودرو می توانیم به استفاده از موتور پیشرفته و کارآمد تر توربو با استانداردهای آلایندگی یورو ۶ دیزل اشاره کنیم البته هنوز مشخصات دقیق فنی و موتوری آن به بیرون درز نکرده است.

 

در داخل کابین خودرو از صندلی های چرم و سیستم سرگرمی مجهز به صفحه نمایش ۸ اینچی استفاده شده است که نیازهای راننده رادر بخش مولتی مدیا و مکانیابی برآورده می کند.

در این نسخه در تمام چرخ ها از سیستم ترمز دیسکی استفاده شده است که سبب می‌شود قدرت توقف خودرو و کیفیت سیستم abs بهبود یابد.نیسان ناوارا ی جدید دارای مجموعه ای از سیستمهای پیشرفته ایمنی و همچنین بهبود سیستم تعلیق خودرو است.

سیستم هایی نظیر هیل کنترل که سبب می‌شود خودرو در سربالایی و سراشیبی بدون لغزش حرکت کند.خودرو توانست در سال ۲۰۱۸ در مجموع ۲۳۱ هزاردستگاهرا در سطح جهان به فروش بگذاردکه نسبت به سال قبل از نزدیک به ۶ درصد افزایش فروش داشته است.

تصاویر پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰

پیکاپپیکاپ نیسان ناوارا 2020تازه های خودروخودرودنیای خودرومجله خودرونیساننیسان ایراننیسان ناوارانیسان ناوارا 2020وانت
نظرات (0)
ارسال نظر