جگوار همچنان به سدانها متعهد است

رئیس جدید طراحی برند  جگوار می گوید برای برآورده کردن خواسته های همه مشتریان ، باید هم مدل های سدان و کراس اورر را در کنار هم داشته باشیم.

اگرچه فروش خودروهای سدان جگوارنسبت به مدل های کراس اوور افت کرده است ، اما این برند همچنان به ارائه این سبک از محصولاتش ادامه می دهد.طبق گفته های جولیان تامسون ، طراح جدید Jaguar تمام مردم دنیا دنبال خودروهای SUV  نیستند و ما به همه ی سبک های خودرو نیاز خواهیم داشت و این کمپانی با کراس اوورهای  محبوب خودش به تنهایی  به یک برند تبدیل نمی شود و اظهار داشت که ما در آینده نسل های بیشتری از اتومبیل را در برند خود   خواهیم داشت . تامسون توضیح داد که این شرکت در حال حاضر دارای SUV  های برتر زیادی در نمایشگاه خود است ، اما باید کیفیت و سطح رضایت همه مشتریان از محصولات را در نظر داشته باشد .

شرکت Jaguar قبلاً تأیید کرده است که سال آینده نسل جدیدی از پرچمداران XJ خود را به بازار عرضه خواهد کرد که نسل بعدی این خودرو یک وسیله نقلیه الکتریکی منحصر به فرد است.

مشخصات XJ

گزارش ها حاکی از آن است که XJ جدید بر روی پلت فرم  جدید این شرکت ساخته خواهد شد ، که از موتورهای معمولی بنزینی و دیزل ، هیبریدهای پلاگین و محرکهای برقی پشتیبانی می کند.

نسخه کوچکترXE  که اخیراً فیس لیفتی از ان منتشر شده و مدل XF که به زودی یکی از آنها تولید می شود به گفته تامسون از طراحی مجدد فاصله دارند و نیاز دارند تا برای مدتی در بازار عرضه شوند.

وی همچنین مجدداً تعهد این شرکت را برای داشتن یک خودروی اسپرت به عنوان پرچم دار این برند تاکید کرد. او همچنین  نسخه به روز شده ای F-Type را مطرح کرد که کمپانی بر سر پیشرانه الکتریکی و بنزینی ان هنوز تصمیمی نگرفته است .

JAGUARjaguar carjaguar classic blackjaguar e typejaguar F-PACEJAGUAR F-TYPEJaguar XEjaguar xfJAGUAR XJجگوارسدان
نظرات (0)
ارسال نظر