استون مارتین DBS GT Zagato اماده برای 2020

استون مارتین DBS GT Zagato  به طور کامل رونمایی شد

یک طراحی ظاهری منحصر به فرد ، یک موتور V12 قدرتمندتر از ویژگی های اخرین نسل از خودروی استون مارتین را به شمار می روند.

استون مارتین DBS GT Zagato  در رود ایلند ایالات متحده امریکا به نمایش در امده است. و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ بدست مشتریانش برسد.

مشخصات پیشرانه

در زیر بدنه این خودرو یک پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۲ سیلندر v شکل وجود دارد که نیرویی برابر ۵۶۷ کیلو وات ( ۷۶۰ اسب بخار ) برای Zagato تولید می کند.

این پیشرانه در مقایسه با نیروی تولید شده در استون مارتین DBS Superleggera که ۵۳۳ کیلو وات ( ۷۱۵ اسب بخار ) است نیروی بیشتری تولید می کند .این خودرو با یک رنگ خاص قرمز ، سقف فیبر کربن ، دیفیوزر عقب و همچنین چرخ های ۲۱ اینچی سیاه و طلایی در رود ایلند به نمایش در امد.

قیمت خودرو

فقط ۱۹ نسخه از هر ماشین ساخته خواهد شد و فقط می توان آنها را به صورت یک جفت خریداری کرد. ا قیمت گذاری از ۶ میلیون پوند (۱۰.۹ میلیون دلار) به علاوه مالیات شروع می شود ، در حال حاضر برای تمامی ۱۹ دستگاه خریدارانی اقدام کرده اند .

جلو پنجره مشبک چند تکه ای و سقف بدون پنجره عقب توجه زیادی را به خود جلب می کند و نشان  استون مارتین که از طلای ۱۸ عیار ساخته  و در جلو وعقب این خودرو نصب شده از ویژگی های خاص این خودرو به حساب می اید.

فضای داخلی نیز با عناصر ۳ بعدی و طرح های برجسته طراحی شده از رنگ قرمز نیز تر تمام روکش های درب ها و صندلی ها استفاده شده و ترکیب ان با رنگ طلایی که در کنسول میانی ، داشبورد و سیستم های خودرو بکار رفته جذابیت بیشتری به این خودرو بخشیده.

این قسمت های طلایی ممکن است که با کربن یا الومینیوم ساخته شده باشند ولی روکشی از جنس طلا روی ان کشیده شده است .

استون مارتین امادگی خود را اعلام کرده که به سلیقه شخص خریدار خودرو را تولید کند و از رنگ و طرح های متفاوت با این نمونه اولیه استفاده کند.

منبع :caradvice.com

aston martin dbsaston martin dbs 2019aston martin dbs gt zagatoaston martin dbs gt zagato 2019aston martin dbs gt zagato centenaryaston martin dbs gt zagato interioraston martin dbs gt zagato priceaston martin dbs priceaston martin pricenew aston martin dbs gt zagatoاستون مارتین
نظرات (0)
ارسال نظر