ائودی RS 6 Avant خودروی تازه وارد در امریکا

ائودی RS 6 Avant خودروی جدیدی که قرار است وارد بازارهای امریکا شود.

بزرگترین خودروی واگن ائودی وارد بازارهای امریکا شد. سالها است که ، مطبوعات خودرو در مورد خودروهای واگنی اظهار نظر کرده و باعث جلب توجه ان شده اند: این خودروها رانندگی و ذاتا جذابیت بیشتری نسبت به همتایان SUV خود دارند. و به دلیل اینکه از سوخت های دیزلی استفاده می کنند باعث پر طرفدارتر انها نیز شده است.

RS6 آوانت به‌مناسبت بیست‌و‌پنجمین سال شروع تولید مدل‌های RS آئودی به‌عنوان نسخه‌های قدرتمند این شرکت وارد بازار آمریکا خواهد شد

آئودی RS6 آوانت از زبان طراحی مدل جدید A6 استفاده می‌کند. در نمای جلو RS6، باید به جلوپنجره‌ی بزرگ با دو ورودی هوای بزرگ در اطراف اشاره کرد. طراحی این بخش‌های باعث شده است RS6 ظاهری تهاجمی داشته باشد. در بخش عقب نیز، همین رویکرد دیده می‌شود و باید به دو خروجی اگزوز بزرگ و دیفیوزر عقب مشکی و تزیین نقره‌ای اشاره کرد که RS6 را کاملا از مدل‌های عادی آئودی متمایز می‌کنند.

آندریاس یواخیم کوگلین ، طراح بیرونی آئودی می گوید: هدف ما این بود که طراحی این خودرو را به سوپر اسپرت هایی مانند R8 یا حتی یک لامبورگینی نزدیک کنیم. ”

به کمک سیستم تعلیق های بادی ان ارتفاع این خودرو ۱.۲ سانتی متر پایین تر قرار خواهد گرفت و مجموعه ای از چرخ های ۲۱ اینچی استاندارد بر روی این خودرو قرار گرفته است در حالیکه نسخه های ۲۲ اینچی اختیاری خواهد بود.

نمای داخلی

جدیدترین سیستم سرگرمی صفحه لمسی MMI این شرکت در اینجا مجهز شده است که تعداد دکمه های فیزیکی موجود در کنسول مرکزی را به رقم های تک رقمی کاهش می دهد. بیشتر عملکردهای مورد استفاده اغلب کلیدی بر روی فرمان دارند و بقیه را می توان از طریق صفحه لمسی ۱۰.۱ اینچی Infotainment و صفحه نمایش ۸.۶ اینچی در زیر آن قرار دارد دسترسی داشت و در درجه اول سیستم کنترل آب و هوا را کنترل می کند.

به نظر می رسد آئودی RS 6 Avant 2021 جیزهای با ارزشی دارد که حتی قبل از اینکه پشت فرمان این خودرو بنشینیم هیجان زده خواهیم شد. برای نخستین بار در تاریخ هجده ساله این مدل ، آئودی تصمیم گرفته است با وجود این واقعیت که مصرف کنندگان آمریکایی با این مدل خودروها ارتباطی خوبی برقرار نمی کنند ، احتیاط را شکسته و این دستگاه را در آمریکای شمالی در دسترس قرار دهند.

قلب این ماشین اسپرت

پیشرانه قرار گرفته در زیر کاپوت این خودرو واقعا انسان را تحت تاقیر قرار می دهد. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه توئین توربو شارژ ۴ لیتری ۸ سیلندر V شکل قرار گرفته است که نیروی ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۵۹۱ پوند – فوت را تولید می کند و از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ ها منتقل می کند. این خودرو می تواند در مدت زمان ۳.۶ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت ( ۶۰ مایل ) برسد و می تواند تا حداکثر سرعت ۱۹۰ مایل در ساعت ( ۳۰۵ کیلومتر در ساعت ) در صورت انتخاب بسته Dynamic Plus دست یابد.

با این ویژگی ها، نسل جدید RS6 Avant قدرتمندترین مدل در تاریخ تولید این خودرو محسوب می شود

سرعت

آئودی برای علاقه مندان به سرعت، پکیج داینامیک مخصوص را درنظر گرفته است که سرعت نهایی خودرو را تا ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می دهد. با درنظر گرفتن پکیج داینامیک پلاس، سرعت نهایی به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. پکیج های درنظر گرفته شده نه تنها سرعت نهایی را افزایش می دهد، بلکه دیفرانسیل میانی مکانیکی جدیدی را نیز اضافه می کند که ۷۰ درصد قدرت را به چرخ های جلو یا ۸۵ درصد قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.

امکانات

در قسمت های شاسی RS 6 Avant به یک سیستم تعلیق هوای استاندارد اسپرت مجهز شده است در حالی که سیستم Dynamic Ride Control (DRC) به صورت اپشن برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

فرمان محور عقب نیز یکی دیگر از بخش های فوق العاده این خودرو محسوب می شود که برای اولید بار در سوپر اسپرت های سطح بالا دیده می شود و در تمام RS 6 Avant ها ی فروخته شده در امریکای شمالی به صورت استاندارد قرار گرفته است.

در داخل اتاقک آئودی RS6 Avant فرمان اسپرت چرمی به همراه شیفترهای دنده آلومینیومی و صندلی های چرمی پوشیده شده از آلکانتارا و تغییرات کوچک در بخش مرکزی کنسول از مهم ترین تغییرات به شمار می روند.

مدیر پروژه شرکت آئودی می گوید ما به دنبال بهترین عملکرد بوده و به همین دلیل بدون فشرده سازی عمل کرده ایم. در همین راستا فضای صندوق بدون تغییر به نسبت مدل معمولی ائودی A6 معادل ۵۶۵ لیتر باقی مانده که با خواباندن صندلی ها به صورت ۴۰/۲۰/۴۰ ظرفیت به ۱۶۸۰ لیتر افزایش پیدا می کند.

مصرف سوخت

برای به حداکثر رساندن بهره وری سوخت از تکنولوژی استارت – استاپ و همچنین سیستم غیرفعال کردن ۴ سیلندر در مواقع عدم نیاز استفاده شده است . این ساختار باعث شده تا مصرف ائودی آوانت RS6 در هر صد کیلومتر ، ۹.۸ لیتر باشد .

کاهش ۲۰ میلی ممتری ارتفاع سواری ، ترمزهای کربن – سرامیکی و سیستم تعلیق اسپرت سفارشی به منظور افزایش پایداری از دیگر موارد فنی مهم در این خودرو می باشد .

ترمزها

یک جفت روتور فولادی ۱۶.۵ اینچی و کالیپر های ۱۰ پیستونی در قسمت جلوی خودرو وظیفه نگه داشتن این خودرو را بر عهده دارند. در بسته های Dynamic Plus از دیسک های ۱۷.۳ اینچی در قسمت جلو و دیسک های ۱۴.۶ اینچی در قسمت عقب استفاد شده است که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ انها خنک کاری بهتری در انها صورت خواهد گرفت.

بر اساس گفته های ائودی خودروهای مجود در اروپا از یک سیستم اگزوز محدود کننده بیشتری در این خودرو استفاده شده است در مقایسه با محصولاتی که در شمال امریکا به فروش خواهند رسید. این بدان معنی است که در تئوری خریداران در امریکا نسخه های پر سرو صدا تر و در نتیجه بهتری از این واگن را دریافت می کنند.

منبع :Motor1 

2021 audi rs6 avantaudi rs 6 avant 2017audi rs 6 avant configuratoraudi rs 6 avant costaudi rs 6 avant for saleaudi rs 6 avant interioraudi rs 6 avant msrpaudi rs 6 avant priceaudi rs 6 avant specsaudi rs 6 avant usa
نظرات (1)
ارسال نظر
  • هرکی

    این حالت اسپرت بکش دیوانه کنندس. نماد کامل یه ماشین بدون جوان پسند،بدون ایراد!محشره