شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری (بدون ضامن) خودروی X100 و تیبا ۲ بشرح ذیل اعلام میگردد . ثبت نام از طریق پورتال شرکت سایپا صورت می پذیرد .

لازم به ذکر است که بخشىامه ۴۹۹۷۲ مورخ ۹۴/۰۲/۲۲ دارای اعتبار می باشد .

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

خودروی X100

AMT یا X100 اتومات سیستمی است که سایپا برای اولین بار در تاریخ خودروسازی کشور بطور کاملا داخلی طراحی کرده است ‏شود و و کسانی که این خودرو را مورد آزمایش قرار داده اند معتقدند نزدیک‏ترین سیستم در بین خودرو‏های روز دنیای به این سیستم که البته شباهت دادن این دو به هم جرات فراوانی می‏خواهد سیستم تعویض دنده شبه اتوماتیک یا Semi-automaticاست.

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

خودروی تیبا ۲

تیبا ۲ یا مدل ۵ درب تیبا از پرتقاضا ترین محصولات گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود. تیبا۲ از محبوبیت بالایی در بین قشر جوان برخوردار است . ویژگی هایی از جمله قدرت موتور و شتاب اولیه بالا و جادار بودن توانسته این محصول را در زمره ایدآل ترین خودروهای جوانان قرار دهد.

تیبا ۲ توان رقابت با برترین برندهای داخلی در بین خودروهای ۵ درب را دارد و با طراحی مطلوب خود ضمن داشتن ظاهری مناسب و کوچک با رفع نواقص خودروهای ۵ درب موجود در بازار، دارای فضایی جادار و راحت برای کلیه سرنشینان و صندوق عقب با حجم مناسب است که با عرضه در رنگهای متنوع از جمله اولویت های خریداران خودرو می باشد.

اخباراخبار خودرواخبار خودروهای داخلیسایپاشرایط فروش اعتباری سایپاشرایط فروش خودروشرایط فروش خودرو های داخلیشرایط فروش سایپاشرایط فروش لیزینگی سایپاشرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپافروش اعتباری سایپافروش لیزینگی سایپا
نظرات (0)
ارسال نظر