بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

ب‌ام‌و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

ب ام‌و، (به آلمانی: BMW) که کوتاه شدهٔ عبارت (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) به معنای صنایع موتوری باواریا است، شرکتخودروسازی آلمانی است، که از تولید کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان بشمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخقرار دارد.

شرکت بام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می‌باشد. در سال ۲۰۱۲ ب ام‌و شمار ۱٫۸۶۱٫۸۲۶ دستگاه خودرو تولید کرد و به‌عنوان چهاردهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد.

بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

امروزه اکثریت سهام شرکت ب ام‌و در اختیار خانواده کواندت قرار دارد (اشتفان کواندت ۱۷٫۴٪ درصد، یوهانا کواندت ۱۶٫۷٪ درصد و سوزان کواندت کلاتن ۱۲٫۶٪ درصد). بخشی از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت مبادله می‌شود.

همه علاقه‌مندان خودرو، غرفه نمایش بی ام دابلیو در ابوظبی را دوست دارند و این بار یک ترکیب رنگ فوق‌العاده انتظار آنها را می‌کشد.

بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

نمایشگاه‌های اتومبیل اخیراً از مسیر اصلی خود خارج شدند تا بتوانند نه‌تنها مشتریان را از خرید خود راضی کنند بلکه حتی بتوانند آنها را متقاعد کنند که می‌توانند خودرویی با خصوصیات دلخواه خودشان بخرند.

بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید
بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

و اگر جانب انصاف را در نظر بگیریم باید بگوییم که تا حالا چندین ب‌ام‌و i8 زیبا با رنگ‌های جذابی نظیر سبز لیمویی یا زرد زنبورعسل گونه دیده‌ایم. اکنون i8 با ترکیب دو رنگ آجری و زرد همه نگاه‌ها را به خود خیره کرده است. به نظر می‌رسد این خودرو متعلق به خولیوس رندل مهاجم تیم لس‌آنجلس لیکرز باشد. ترکیب رنگ این خودرو واقعاً منحصر به فرد است.

بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید
بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

نوارهای زرد و مشکی توسط رنگ آجری احاطه شده‌اند که در نگاه اول ممکن است زیبا به نظر نرسد، ولی جالب اینجاست که هرچقدر بیشتر به آن نگاه می‌کنیم، بیشتر به دلمان می‌نشیند و برایمان جذاب‌تر می‌شود. علی‌الخصوص که این رنگ روی یک BMW i8 با بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد. i8 می‌تواند در عرض ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. یعنی دقیقاً شبیه به پورشه کیمن GT4.

بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدید

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، رنگ زرد بر روی نشان‌های BMW ، eDrive و i8 نیز بکار رفته است.

به نظر ما اگر هر روز صبح چشمانتان به یک همچون خودرویی با چنین رنگی بیفتد، مطمئناً تا پایان روز انرژی مضاعفی خواهید داشت.

بی ام دبلیوبی ام‌ وبی ام‌ و i8بی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاببی ام‌ و i8 با رنگ‌های جذاب جدیدخودرودنیای خودرو
نظرات (3)
ارسال نظر
  • فرشید اصلانی

    با ارزوی روزی که بتوانیم در ایران خودرو را به قیمت معقول خریداری کنیم. حمایت بی منطق از خودرو سازان داخلی چه بر سر ما اورد؟ ممنوع شدن ورود خودرو های بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی چه منطقی دارد ؟ با احترام

  • فروتن

    jaleb injas ke motoresh be 2.o litr nemirese fek konam motoresh 1.5 bashe
    vaqean mahshare
    azina 4 ta vared shode vali qeymateshon moshakhas ni
    shoma etelaii darin ?

    • ابوالفضل نوری

      سلام قیمت بی‌ام‌و مدل آی هشت ۷۵۰,۰۰۰ درهم می باشد