رونمایی از سوبارو BRZ

رونمایی از سوبارو BRZ

سوبارو  شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است، که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند.

رونمایی از سوبارو BRZ

شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز، از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید. این مدل بیشتر در مسابقات اتومبیل‌رانی مطرح است. صنایع سنگین فوجی که سازنده خودروهای سوبارو است از شرکای تجاری شرکت تویوتا به‌شمار می‌آید، به طوری که تویوتا ۱۶٪ درصد از سهام آن را در اختیار دارد.

رونمایی از سوبارو BRZ

سوبارو در زبان ژاپنی به معنی یکی‌کردن و گردآوردن دور هم است. لوگوی این شرکت مجموعه‌ای از شش ستاره است که بزرگترین ستاره در آن، نمایانگر صنایع سنگین فوجی و پنج ستاره دیگر نماد شرکت‌های تابعه آن می‌باشند.

رونمایی از سوبارو BRZ
رونمایی از سوبارو BRZ

کمپانی سوبارو از مدل جدید BRZ رونمایی کرد. قدرت موتور این مدل که قرار است درسال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود، از ۲۰۰ به ۲۰۸ اسب بخار ارتقاء یافته است. گفتنی است، این کمپانی همواره کوشیده تا نیاز مشتریان خود را بر آورده سازد و اکنون رنگ Limited که تونالیته‌ای از آبی می‌باشد را تحت عنوان HyperBlue ارائه کرده است. جالب است که فقط ۵۰۰ دستگاه BRZ  اینگونه رنگ‌آمیزی می‌شوند.

رونمایی از سوبارو BRZ

اگرچه سوبارو با رنگ‌های Limited چندان بیگانه نیست، اما HyperBlue جلوه دیگری به آن داده است. رنگ‌آمیزی تزئینات داخلی نیز هماهنگ با رنگ بدنه می باشند، به طوری که روکش صندلی‌ها نیز از جنس چرم و به رنگ آبی هستند. در ضمن، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی به رنگ مشکی روی مدل STI نصب شده‌اند.

بازار خودروخودرودنیای خودرورونمایی از سوبارو BRZسوباروسوبارو BRZقیمت خودروکمپانی سوبارومشخصات سوبارو BRZمشخصات فنی سوبارو BRZ
نظرات (0)
ارسال نظر