نسل جدید خودروی سدان C5

نسل جدید خودروی سدان C5 

 

سیتروئن اعلام کرده که تغییراتی در ظاهر و باطن خودروی سدان C5 خود برای سال جدید خواهد داد. آخرین فیس لیفت این خودرو به سال ۲۰۱۲ بر می گردد و انتظار می رفت که با مدل کاملا جدیدی جایگزین شود.

 

 

نسل جدید خودروی سدان C5

در حال حاضر سیتروئن قصد دارد این خودرو را با موتورهای به روز شده و تکنولوژی های جدید مسلح نماید.

این خودرو از تابستان امسال با تغییرات جدید روانه بازار می شود. چرخهای ۱۷ اینچی آلیاژی با استایل جدید و چرخهای ۱۸ اینچی سفارشی و یک سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر ۷ اینچی لمسی ارائه می شود. پیچیدگی و سختی کار داشبورد کاهش یافته است.

برای پیشرانه هم مدل BlueHDi 150 و ۱۸۰ که اولی با گیربکس دستی و دومی با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جفت می شوند، قابل انتخاب می باشند. هنوز جزئیات و اطلاعات رسمی و کاملی از این خودرو منتشر نشده اند.

 

نسل جدید خودروی سدان C5
نسل جدید خودروی سدان C5

 

سیتروئن – سی ۵ (Citroen C5) در گروه خودروهای خانوادگی بزرگ (Large Famili Car) طبقه بندی می شود. نسل اول این خودرو در سال ۲۰۰۱ وارد بازار گردید که جایگزینی بود برای خودروی سیتروئن – زانتیا (Citroen Xantia) .

سرانجام دومین نسل سی ۵ در سال ۲۰۰۷ وارد بازار گردید. این خودرو به تازگی توسط شرکت خودروسازی سایپا در کشور عرضه می گردد. از خودروهای رقیب می توان به هیوندای – سوناتا (Hyundai Sonata) ، پروتون – ایمپین (Proton Impian) و هوندا آکورد (Honda Accord) اشاره کرد . پیشرانه قابل سفارش در این خودرو چهار سیلندر ۲ لیتری (V) شکل می باشد که قادر به تولید ۱۴۳ اسب بخار نیرو نیز است.

90 مشخصات فنی وانتCitroen C5خودروی سدان C5خودروی سیتروئنسدان C5سیتروئنسیتروئن سی 5مشخصات خودروی سدان C5مشخصات خودروی سیتروئنمشخصات فنی خودروی سیتروئنمشخصات فنی نسل جدید خودروی سدان C5مشخصات نسل جدید خودروی سدان C5نسل جدید خودروی سدان C5
نظرات (0)
ارسال نظر