ساخت خودروی الکتریکی در چین تنها با 5 هزار دلار

در طول تنها ۶ ماه یک دانشجوی چینی توانست یک خودروی الکتریکی بسازد. چن یینچی خودروی تمام الکتریکی خودش را تنها با صرف هزینه ۵ هزار دلاری توانست بسازد. بیشینه سرعت این خودرو ۳۷ مایل در ساعت است.

شاید این خودرو سرعت بالا و عملکرد خودروهای سوپر اسپرت را نداشته باشد اما قطعا ظاهری شبیه به سوپراسپرت‌ها دارد. بدنه کشیده براق، مرکز ثقل بسیار کم و درهایی شبیه به درهای لامبورگینی از ویژگی‌های ظاهری این خودروی الکتریکی است. حتی طراحی داخلی این خودرو نیز مانند خودروهای سوپراسپرت است.

ولی جالب‌ترین قسمت ساخت این خودرو زمان ساخت آن است. چن تنها در مدت ۶ ماه کل این پروژه دست‌ساز را انجام داد. متاسفانه از نظر قانونی این خودرو نمی‌تواند وارد خیابان‌ها و جاده‌ها شود. چن گفته که بسیاری از هزینه‌های ساخت این خودرو را با فروش عکس‌ها و ویدئوهای این خودرو به دست آورده است.

چن هم اکنون دانشجوی مهندسی صنایع است و تصمیم دارد در صنعت خودرو تاثیرگذار باشد. با این خودرو می‌توان گفت که چن شروع خوبی داشته است.

باتری خودروی الکتریکیتولید خودرو الکتریکی در ایرانجدیدترین خودروی الکتریکیخودرو الكتريكي خورشيديخودرو الکتریکیخودرو الکتریکی ایرانخودرو الکتریکی ایرانیخودرو الکتریکی در ایرانخودرو های الکتریکیخودرو هیبرید الکتریکیخودرو ی الکتریکیخودروهای الکتریکی‌خودروهای الکتریکی در ایرانخودروهای الکتریکی هوشمندخودروهای الکتریکی هیبریدیخودروهای هیبرید الکتریکیخودروي الكتريكي ايرانيخودروی اسپرت برقیخودروی الکتریکیخودروی الکتریکی ایرانیخودروی الکتریکی دانشجوی چینیخودروی الکتریکی رنوخودروی الکتریکی روژانخودروی برقی ایرانخودروی برقی ایرانیخودروی برقی جدیدخودروی برقی در ایرانخودروی برقی در بازار ایرانخودروی برقی دوگانهخودروی برقی ساخت ایرانخودروی برقی کاروفناوریدانشجوی چینیساخت خودروی الکتریکیسرعت خودروی الکتریکیطراحی خودروی الکتریکیفروش خودروی الکتریکیقدرتمندترین خودرو الکتریکی جهان رونمایی شدقیمت خودرو الکتریکی در ایرانمسابقات خودروی الکتریکی
نظرات (0)
ارسال نظر