معرفی خودرو نیسان ماکسیما مدل 2016

مدل دوست داشتنی ماکسیما خودرویی که نزدیک به ۴۰ سال است در خط تولید شرکت نیسان قرار دارد ، یک بار دیگر با تغییر و تحولات جدید وارد بازار خواهد شد.یک طرح قابل اتکا و محبوب. یک خودروی سدان ۴ در خانوادگی با درون‌مایه اسپورت. مدل دوست داشتنی ماکسیما خودرویی که نزدیک به ۴۰ سال است که در خط تولید شرکت نیسان قرار دارد یک بار دیگر با تغییر و تحولات جدید وارد بازار خواهد شد. ، ماکسیمای مدل ۲۰۱۶ کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود است. طول ماکسیمای جدید ۲.۲ اینچ بیشتر شده و ارتفاع آن نیز کاهش پیدا کرده که باعث شده مرکز ثقل خودرو نیز تغییر داشته باشد. علاوه بر ابعاد شاهد کاهش ۸۲ پوندی وزن در ماکسیمای جدید نیز هستیم. در بخش فنی موتور ۳.۵ لیتری V6 با تغییراتی بهینه شده و توان آن ۳۰۰ اسب بخار افزایش داشته است. این بدین معنی است که ماکسیمای ۲۰۱۶ سریع‌ترین ماکسیمای تولید شده در این مدت است.از نظر طراحی بدنه و ظاهر خودرو نیز ماکسیما از زمان رونمایی خود توانسته توجهات زیادی را با دیزاین اسپورتش به خود جذب کند. نکته جالب در مورد نسل‌های مختلف ماکسیما این است که بر خلاف خودروهای دیگر ماکسیما با هر نسل جدید تغییرات ظاهری زیادی داشته و نسخه ۲۰۱۶ آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در طول سال‌های اخیر طراحی نیسان ماکسیما از یک سدان بزرگ خانوادگی با ظاهری ساده به سمت چهره ای اسپورت تر وتهاجمی تر پیشرفت داشته است.تغییرات طراحی داخلی ماکسیما ۲۰۱۶ نیز گسترده بوده است. استفاده از مواد با کیفیت و تزئینات لوکس در کنار صفحه نمایش ۸ اینچی از موارد اصلی در طراحی داخلی ماکسیمای جدید هستند. در طراحی کنسول سعی شده کلیدهای اصلی و ضروری تا جای ممکن در دسترس راننده قرار داشه باشند. یک سیستم حذف صدا از شرکت Bose بر روی این خودرو قرار دارد که صدای محیط را تا جای ممکن حذف می‌کند. البته با فشردن کلید اسپورت ماکسیما ۲۰۱۶ ابن سیستم غیر فعال شده تا راننده از صدای غرش خودروی خود لذت ببرد.از تجهیزات کاملاً جدید بر روی ماکسیمای ۲۰۱۶ می‌توان به سیستم کروز تطبیقی، سیستم هشدار خارج شدن از لاین و ممانعت از برخورد با رهگزران و هشدار در صورت خواب‌آلوده بودن راننده اشاره کرد
 

نسل فعلی ماکسیما به یک ‌باره تغییرات اساسی را در زمینه طراحی در مقایسه با مدلهای پیشین این خودرو به خود دیده که البته زبان طراحی جدید نیسان را از سری Z  این شرکت به آن منتقل کرده است. اما در خصوص نسل هشتم ماکسیما رویه حتی هیجان انگیزتر شده و بیشتر باید آن را با خودروهای عضلانی آمریکایی مورد قیاس قرار داد تا یک سدان لوکس شهری! همین طراحی متفاوت، دینامیک حرکتی اسپرتی را نیز در خود جای داده و این بار قدرت در کنار فرمان پذیری بهینه شده احتمال استانداردهای جدیدی را این کلاس که رقبای پر فروشی همچون هیوندای آزرا، هوندا آکورد، فورد تاروس و انواع مدلهای آلمانی را به خود میبیند، ایجاد خواهد کرد.

ماکسیما به طور کلی همواره سدان قدرتمندی محسوب می شده که این موضوع در نسل جدید این خودرو نیز همچنان ادامه دارد تا پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر V به کار رفته در زیر کاپوت عضالنی آن (که به گفته نیسان بیش از ۶۰ درصد از قطعات به کار رفته در پیشرانه فعلی کامال جدید هستند) توانایی تولید بیشترین قدرت ۳۰۰ اسب بخار را داشته باشد (۱۰ اسب بخار بیشتر در مقایسه با قبل) تا به ازای هر لیتر از حجم موتور شاهد ۸۶ اسب بخار نیرو باشیم. برای انتقال این قدرت به چرخها نیز نیسان از یک جعبه دنده بهینه شده برای عملکرد دینامیک‌تر موسوم به ایکس ترونیک بهره گرفته که البته از نوع متغیر پیوسته است و آن چنان که گفته شده تعویض های سریعتر و پاسخگویی مناسب تری را به پدال گاز دارد.

نسل جدید ماکسیما همچنین از تکنولوژی های کاملا نوینی بهره می برد که از جمله آنها باید به سیستم ConnectSM  نیسان با رهیاب ماهوارهای به صورت استاندارد نام برد که دارای یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی، رادیوی ماهواره ای  SiriusXM، اینترنت پرسرعت و… است. به نقل از نشریه پیام ایران خودرو یک صفحه نمایش هفت اینچی (ADAD) نیز در پشت فرمان و جلوآمپر قرار گرفته تا تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار دهد. در بخش ایمنی نیز نیسان ماکسیما به صورت استاندارد سیستم های مختلفی همچون سیستم پیش بینی و اخطار تصادفات از جلو (PFCW)، کروز کنترل هوشمند تطبیق شونده (ICC)،ترمز اضطراری (FEB)، اخطار خودروهای پشت سری (CTA) و سیستم اخطار و نمایش نقاط کور راننده  (BSW) را شامل میشود که در مدلهای فول تر موارد پیشرفته تر دیگری همانند سیستم هشدار در خصوص هوشیاری راننده (DAA) به آن افزوده می شود.

طراحی  نیسان ماکسیما مدل ۲۰۱۶

هدفی که کارلوس گون به عنوان رییس شرکت نیسان برای تیم طراحی ماکسیما مشخص کرده بسیار ساده و شفاف بود، ایجاد یک سدان لوکس با بهره گیری از شاخه های مدل های اسپرت و البته همراه با تمام خصوصیات یک نیسان! تغییرات اساسی در ماکسیما به جهت آن‌ که محبوبیت زیادی به عنوان لوکس ترین سدان تولیدی این شرکت دارد، ریسک بالایی را در بر می گیرد ولی آنچه در نسل هشتم این خودرو شاهد هستیم ترکیب عناصر طراحی روز چه در بدنه و چه در داخل اتاق است که در عین حال به وضوح بر ژن طراحی جدید نیسان (طراحی V مانند جلو، چراغ های بوم رنگی، ستون خوابیده عقب و سقف کوپه مانند) تکیه دارد. اصولا یکی از ساده ترین روش ها به منظور افزایش چهره اسپرتی یک خودرو رجوع به یک نسخه قدیمی یعنی استفاده از گلگیرهای ورم کرده و چرخ های بزرگ تر است تا اگر اندکی برجستگی نیز به آن افزوده شود همه چیز تقریبا تکمیل شده به نظر آید!

اما نیسان در خصوص ماکسیمای جدید چنین رویه را پیش نگرفته چرا که قبل از هر چیز باید بدانیم که با لوکس ترین سدان نیسان روبه رو هستیم نه یک دستگاه نیسان ۳۷۰زد. به همین جهت طراحان حجم کلی پانل های بدنه را در نقاط مختلف به شکل اغراق آمیزی زیاد کرده اند تا در کنار خطوط برجسته ای همانند خط کمربند شانه ای دو تکه ای خودرو ترکیبی از به روز بودن و خصوصیات اسپرتی به چشم هر بیننده ای آید. استفاده از چراغهای بوم رنگ شکل در جلو و عقب و همپنین طراحی V مانند چهره خودرو )این سبک طراحی قبلا در نسل جدید نیسان مورانو نیز به کار گرفته شده بود) به خوبی ویژگی های یک نیسان مدرن را در ماکسیمای جدید به وجود آورده که البته باید به شیب بسیار زیاد سقف نیز اشاره ای داشت که از نمای جانبی، شکل یک جنگنده را تداعی می‌کند. برای تکمیل کردن پارامترهای اسپرت ماکسیما، چرخهای بزرگ ۱۸ اینچی به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده اند ضمن این‌که در مدل اس آر، خریداران از رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی بهره مند می شوند.

اتاق  نیسان ماکسیما مدل ۲۰۱۶

طراحان نسل هشتم ماکسیما به این امر اشراف داشته اند که متاسفانه بخش عمده ای از خودروهای این کلاس کمترین ارتباط احساسیرا میان خود و سرنشینان به خصوص راننده به وجود می آورند. از این رو طراحی و شکل دهی به فضای داخل اتاق حتی دشوارتر و چالش برانگیزتر از طراحی بدنه خواهد بود. اما به واسطه درک روشن از اهمیت موضوع نیسان تاکید دارد که حتی بعد از چند ماه استفاده از این خودرو طراحی کابین برای افراد تکراری نخواهد شد، چیزی که البته در عمل باید آن را سنجید. داخل ماکسیمای جدید خوشبختانه به اندازه طراحی خارجی آن از جذابیت های لوکس و اسپرتی برخوردار است که البته سنگینی کفه ترازو در این بخش مطمئنا به سمت خصوصیات لوکس خواهد بود. استفاده از مواد و پوشش های باکیفیت نیز به وفور در جایجای اتاق به چشم می آید تا آن را در رده خودروهای یک سطح گرانقیمت تر قرار دهد.

اما قبل از نگاه به ویژگی های لوکس، باید به ارگونومی مثال زدنی داشبورد اشاره ای داشت که در آن همانند کابین یک جت جنگی اولویت بندی میان ادوات مختلف صورت گرفته و سیستمهای پر مصرف تر دسترسی بسیار سریعتر و ساده تری دارند ضمن این‌که قسمت وسط داشبورد اندکی به سمت راننده متمایل شده و از این جهت شرایط بهتری را فراهم می‌کند. سیستم چند رسانه ای به کار رفته در کنسول وسط داشبورد نیز به عنوان نقطه عطف کابین به لطف بهره مندی از صفحه نمایش هشت اینچی لمسی با وضوح تصویر بالا عملا تحت هر شرایطی بهترین پاسخگویی را برای راننده خواهد.

کیفیت، ویژگی غیر قابل انفصالی در خصوص ماکسیما محسوب میشود تا برای دست‌یابی به لوکسترین فضا در چنین خودرویی استفاده از پوشش چرم طبیعی و آلکانترا حتی در بخش بالایی داشبورد علاوه بر فرمان و صندلی ها نیز مشاهده شود. در عین حال به منظور ایجاد هماهنگی بین ویژگی های اسپرت و لوکس، زمینه رنگی دوگانه مشکی–کرم در مدل فول خودرو وجود دارد که به لحاظ بصری محیطی چشم نواز و لوکس را در ذهن هر بیننده ای تداعی می‌کند. در پایان باید بیان داشت که نیسان ماکسیمای جدید در سه سطح SL، SR و پلاتین از تابستان سال جاری در نمایندگی های نیسان در سرتاسر دنیا به فروش میرسد و قیمت در نظر گرفته شده داشت برای آن در مدل پایه برابر با ۳۲هزار و ۴۱۰ دلار است.

نیسان ماکسیما ۲۰۱۶ در یک نگاه

مشخصات فنی نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

  •  موتور شش سیلندر
  • ۳.۵ لیتری
  •  ۳۰۰ اسب بخار
  • ۳۵۳ نیوتن‌متر گشتاور
  • گیربکس CVT
  • استفاده از Xtronic
  • مصرف سوخت در شهر ۱۰.۶۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • مصرف سوخت در  بزرگراه ۷.۸۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

داخل کابین نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

  •  لوکس تر و شیک تر
  •  مواد با کیفیت بالا
  •  تجهیزات با تکنولوژی مدرن
  • فرمان با فرم تخت در پایین آن
  •  روکش‌های داخل اتاق از چرم و چوب
  • نمایشگر ۸ اینچی
  • سیستم ناوبری
  • اطلاعات و سرگرمی
  • عایق‌بندی بهتر
  • شیشه‌های چندجداره جهت کاهش صدا در درون خودرو

امکانات نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

  • صندلی‌های گرم و سرد شونده جلو
  • سیستم صوتی Bose
  • ۱۱ بلندگو
  • استارت دکمه‌ای
  • سقف پانوراما
  • روکش چرم صندلی‌ها
  • کروز کنترل هوشمند
  • هشدار ترافیک از عقب
  • هشدار برخورد از جلو
  •  سیستم جلوگیری از برخورد در سرعت‌های پایین

فیلم نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

تصاویر نیسان ماکسیما ۲۰۱۶

 

2015 نیسان ماکسیما 2016arvandpelakآپشن های خودروی نیسان ماکسیماآخرين اخبار نیسان ماکسیماآخرين خبر درباره نیسان ماکسیماآخرين خبر نیسان ماکسیماآشنایی با خودروی نیسان ماکسیماآینه های خودروی نیسان ماکسیماابعاد خودروی نیسان ماکسیمااخبار جديد در باره نیسان ماکسیمااخبار جديد نیسان ماکسیمااخبار خودروی نیسان ماکسیمااخبار نیسان ماکسیماامکانات خودروی نیسان ماکسیمااندازه فضای بار خودروی نیسان ماکسیماایمنی خودروی نیسان ماکسیمابازار خودرو خودروی نیسان ماکسیمابررسی تخصصی خودروی نیسان ماکسیمابررسی خودروی نیسان ماکسیمابررسی کامل خودروی نیسان ماکسیمابهترين اخبار نیسان ماکسیمابهترين تصوير نیسان ماکسیماپیش فروش خودروی نیسان ماکسیماتجهیزات رفاهی خودروی نیسان ماکسیماتجهیزات رفاهی نیسان ماکسیماتصاویر خودرو نیسان ماکسیماتصاویر خودروی نیسان ماکسیماتصاویر نیسان ماکسیماتصوير اين ماه نیسان ماکسیماتصوير جديد نیسان ماکسیماتصوير کيفيت دار نیسان ماکسیماتصوير مينياتوري نیسان ماکسیماتصوير نیسان ماکسیماتیونینگ خودروی نیسان ماکسیماجديدترين تصوير نیسان ماکسیماجلوبندی خودروی نیسان ماکسیماحجم موتور خودرویحجم موتور نیسان ماکسیماخبر تازه نیسان ماکسیماخبر جديد درباره نیسان ماکسیماخرید خودروی نیسان ماکسیماخودرو بنزینی نیسان ماکسیماخودروی برقی نیسان ماکسیماخودروی زیبای نیسان ماکسیماخودروی گازویلی نیسان ماکسیماخودروی مقاوم نیسان ماکسیماخودروی نیسان ماکسیماخودروی هیبریدی نیسان ماکسیمادانستنی های در مورد خودروی نیسان ماکسیمادانلود تصوير نیسان ماکسیمادانلود تصوير هاي نیسان ماکسیمادانلود جديد ترين اخبار نیسان ماکسیمادرب های خودروی نیسان ماکسیمادرباره خبر نیسان ماکسیمارنگ خودروی نیسان ماکسیماسايت اخبار نیسان ماکسیماسایز چرخ خودروی نیسان ماکسیماسیستم تعلیق خودروی نیسان ماکسیماسیستم های ایمنی خودروی نیسان ماکسیماشاسی خودروی نیسان ماکسیماشرایط فروش خودروی نیسان ماکسیماظاهر جدید خودروی نیسان ماکسیماعکس نیسان ماکسیماعملکرد خودروی نیسان ماکسیمافروش خودروی نیسان ماکسیمافیس لیفت جدید خودروی نیسان ماکسیمافیس لیفت خودروی نیسان ماکسیمافیس لیفت نیسان ماکسیمافیلم خودروی نیسان ماکسیماقابلیت‌های مدرن خودروی نیسان ماکسیماقیمت خودروی نیسان ماکسیماقیمت نیسان ماکسیماکاريکاتور نیسان ماکسیماگلگیر های خودروی نیسان ماکسیمامشاهده جديد ترين تصوير نیسان ماکسیمامشخصات خودروی نیسان ماکسیمامشخصات فنی خودروی نیسان ماکسیمامشخصات نیسان ماکسیمانسل جدید خودروی نیسان ماکسیمانسل جدید نیسان ماکسیمانیسان ماکسیمانیسان ماکسیما 2012نیسان ماکسیما 2015نیسان ماکسیما 2016نیسان ماکسیما جدیدنیسان ماکسیما سیستم تعلیقنیسان ماکسیما قیمتنیسان ماکسیما مدل 2016نیسان ماکسیما مشخصات فنینیسان ماکسیما ویژگی های آسایش ویژگی های ایمنی نیسان ماکسیماواقعه نیسان ماکسیماوزن خودروی نیسان ماکسیماویژگی های بیرونی نیسان ماکسیماویژگی های داخلی نیسان ماکسیما
نظرات (4)
ارسال نظر
  • امین

    سلام-خسته نباشید-خواستم بدونم که جریان اینکه به ماشین های بالای ۲۵۰۰ مرخصی نمیدن-برا حلش اقدامی نشده و ….بعد اونایی که مرخصی میگیرن (غیر قانونی به قولی)برای ماشین های بالای ۲۵۰۰ تو خارج از استان اگه بهشون گیر دادن وضعیتشون چطور میشه؟اصلا گیر میدن یانه-کلا این مرخصی ها قابل اظمینان هستن یا نه-ممنون

  • داود

    با سلام و خسته نباشید
    نمایندگی فروش ماکسیما ۲۰۱۶ کدوم شرکته
    ممنون

  • سید علیرضاهاشمی پور

    آقای نوری این ماشین پلاک ملی میشه

    • محمد احمدی

      سلام گرامی
      با عرض پوزش برای تاخیر در پاسخگویی
      خیر دوست عزیز

      برقرار باشید