وقتی که شیخ قطری با فراری در آمریکا ویراژ می دهد + فیلم و عکس

چند روز پیش فیلمی از یک فراری که با سرعت زیاد در بورلی هیلز در حال حرکت بود خبرساز شد. مشخص شده است که این خودرو متعلق به یکی از شیوخ خاور میانه بوده است که به همراه خودروی میلیون دلاریش از آمریکا خارج شده است.پلیس کالیفرنیا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که فراری مورد نظر متعلق به یک شیخ قطری به نام خالد بن حمد آل ثانی است. او عاشق خودروهای پرسرعت و صاحب یک تیم در مسابقات قهرمانی درگ و یکی از اعضای خانواده سلطنتی است.

مشاهده فیلم شیخ قطری با فراری در آمریکا 

عصر شنبه لافراری ۱۲ سیلندر زرد رنگ آل ثانی در حال مسابقه دادن با یک پورشه سفید رنگ در خیابان‌های کم عرض دیده شد. آن‌ها حتی از چراغ قرمز نیز رد شدند.گفته می‌شود این شیخ قطری حدود ۱.۴ میلیون دلار برای خرید این لافراری پرداخت کرده است.

پلیس این دو خودرو را زمانی که جلوی در خانه پارک بودن پیدا کرد و آل ثانی به آن‌ها گفت که صاحب خودروهاست و اصلا با سرعت زیاد رانندگی نمی‌کرده و قانون را زیر پا نگذاشته است.

آل ثانی ادعا کرده بود که مصونیت دیپلماتیک دارد ولی دومنیک ریوتی رئیس پلیس بورلی هیلز به خبرنگاران گفت که مقامات این ادعا را رد کرده‌اند. ریوتی اضافه کرد که وقتی مصونیت دیپلماتیک نداشته باشید نمی‌توانید چنین ادعایی کنید و حتی اگر چنین مصونیتی داشته باشید نباید از آن برای به خطر انداختن جان دیگران استفاده کنید.

از آن جایی که به روشنی معلوم نبود راننده خودرو چه کسی بوده است هیچ کار خاصی انجام نشد. در فیلم‌ها و عکس‌های موجود راننده دیده نمی‌شود و کسی پیدا نشد که راننده آن دو خودرو را بشناسد.

با این حال رئیس پلیس اعلام کرد که پلیس به تحقیقاتش ادامه می‌دهد و به محض شناسایی راننده وی را به جرم رانندگی بی‌احتیاط تحویل دادگاه می‌دهد.پلیس بورلی هیلز شکایتی را از طریق وزارت امور خارجه آمریکا تحویل کنسولگری قطر داده است و امیدوار است به این شکایت رسیدگی شود.مقامات قطری در این کشور و یا مقامات سفارت قطر در واشنگتون هنوز هیچ پاسخی به این شکایت نداده‌اند.

آمریکااتومبیلبن حمد آل ثانیبورلی هیلزپورشهتصمیمشیخ قطرشیخ قطریفرفراری شیخ قطرقیمتلس‌آنجلسمحله بورلی‌هیلز
نظرات (0)
ارسال نظر