برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در زنجان

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در زنجان

ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، ترانزیت و صنایع وابسته از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضای عمومی بالغ بر ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای غرفه‌سازی شده و با حضور بیش از۵۰ شرکت داخلی از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، تهران، قزوین، قم، رشت، مشهد، کرمانشاه و اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در زنجان

 

در این نمایشگاه شرکت‌ها و برندهای برتر داخلی همچون دیار خودرو، سایپا، کرمان خودرو، مدیران خودرو و نمایندگی شرکت‌های خارجی فعال در این صنعت نیز حضور چشم گیری دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران وایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباط مستقیم و هرچه بهتر و بیشتر مصرف کنندگان و تولید کنندگان و عرضه کنندگان صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ است.

اخبار خودروبرگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودروبرگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در زنجانبرگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو زنجانششمین نمایشگاه تخصصی خودرو زنجاننمایشگاه تخصصی خودرونمایشگاه تخصصی خودرو زنجاننمایشگاه خودرو
نظرات (0)
ارسال نظر