معرفی و مشخصات خودرو : تویوتا هایلندر 2014

امروز با معرفی هایلندر ۲۰۱۴ در خدمت شما هستیم.

تویوتا امسال هایلندر خود را از نو طراحی کرده است که این تغییرات هم شامل بخش بیرونی و هم بخش داخلی می شود.در مدل امسال ۳ ردیف صندلی تعبیه شده است که ظرفیت گنجایش ۸ نفر را دارد.طراحی جدید،این ماشین را بسیار زیباتر از مدل های پیشین کرده است.

طراحی بیرونی :

اگر بخواهیم طراحی بیرونی این مدل را با مدل پیشین مقایسه کنیم،باید بگویم که هایلندر امسال بلندتر،سنگین تر و در کل بزرگ تر شده است.سقف خودرو کمی پایین تر آمده که باعث افزایش آیرودینامیک هایلندر می شود. در کل باید گفت که تویوتا بیشتر بر روی ظاهر این خودرو کار کرده است.

مشخصات فنی :

در زیر هود این خودرو،دو آپشن برای موتور وجود دارد.آپشن اول که به مراتب ضعیف تر از آن دیگری است،شامل موتوری با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و حجم موتور ۲.۷ لیتر که این آپشن برای علاقه مندان سرعت و قدرت پیشنهاد نمی شود چرا که اپشن بعدی مخصوص این افراد تولید شده.این آپشن نیز شامل یک موتور V-6 با ۴ سیلندر و قدرت ۲۷۰ اسب بخار و حجم موتور ۳.۵ لیتر است.هر دو آپشن نیز با یک گیربکس ۶دنده اتوماتیک به فروش می رسند.همچنین تویوتا ادعا کرده که سیستم تعلیق و هندلینگ هایلندر را برای افزایش کارایی فرمان و سیستم دینامیکی خودرو مورد بازبینی قرار داده است.

طراحی داخلی :

هایلندر در طراحی داخلی خود نیز پیشرفت های زیادی داشته که می توان به افزایش کیفیت صدا و بلندگوها،طراحی دوباره داشبورد که جذابیت خاصی به طراحی داخلی خودرو بخشیده،رادیو با صدای اچ دی و پشتیبانی از نرم افزارهای مکان یابی به همراه سیستم ناوبری،مون روف پانوراما،سیستم صوتی و تصویری صندلی های عقب،سیستم تهویه ایده آل صندلی های جلو و عقب اشاره کرد.

امنیت :

تویوتا در مورد امنیت هایلندر نیز مانند بخش های دیگر سنگ تمام گذاشته است.مشخصات امنیتی این خودرو شامل ۸ایربگ،ترمزهای ضدقفل،کنترل الکترونیکی سیستم پایداری خودرو،دوربین عقب،سنسورهای پارک،سیستم هشدار عبور از ترافیک،سیستم هشدار خروج از خطوط جاده است.

 

 

4 سیلندراسب بخارایرودینامیک هایلندرحجم موتورسیستم تعلیقسیستم ناوبریگیربکس 6دنده اتوماتیکمعرفی و مشخصات خودرو : تویوتا هایلندر 2014هندلینگ هایلندر
نظرات (5)
ارسال نظر
  • کیانوش

    لطف میکنید قیمت های لندر ۲۰۱۵ رو هم بگید … با تشکر از سایت خوبتون

  • مصطفی امیری

    قیمت های لندر چقدر است؟

  • کریم

    سلام.امروز ۶/۶/۹۳. قیمت هر درهم معادل ۷۲۵تومن

    • محمد احمدی

      سلام کریم جان ممنون از اطلاع رسانیت دوست عزیز

  • سجاد

    سلام. ایا این خودرو تو دبی مجود هست