کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6

کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6

 

در طول چند سال گذشته G-Power بارها به‌روزرسانی و کیت‌های ویژه‌ای برای انواع مختلف ب‌ام و تدارک دیده که آخرین آنها نیز کیتی برای X5 M بود. این بار M6 کانورتیبل طعم این افزایش قدرت را می‌چشد.

موتور V8 با حجم ۴.۴ لیتر و با توربوشارژر دوقلو در حالت عادی و استاندارد قادر است ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور تواید نماید. در حالی که پس از تیونینگ G-Power این قدرت تا ۷۴۰ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور خروجیان نیز به ۹۷۵ نیوتن متر رسیده است.

کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6
کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6

چنین ارقام حیرت‌آوری بیشتر یادآور خودروهای سوپر اسپرت می‌باشند. برنامه افزایش توان از طریق تغییرات سخت‌افزاری در سیستم توربوشارژر، سیستم خروجی اگزوز تیتانیومی با کاهش وزن ۱۲ کیلوگرمی و تغییرات نرم‌افزاری سیستم مدیریت موتور می‌باشند.

بدین ترتیب M6 کابریو قادر است شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۰.۷ ثانیه ثبت کند و نهایتاً به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست یابد.

کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6

از دیگر تغییرات این خودرو باید مجموعه چرخ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی HURRICANE RR را نام برد که از آلومینیوم گرید صنایع هوافضا به ریا کاهش وزن آن بهره گرفته شده است.

امکانات بی ام و M6بررسی بی ام و M6بررسی فنی بی ام و M6بی ام و M6تبدیل ب‌ام و M6 به هیولای 740 اسبیتیونینگ G-Powerکیت ویژه بی ام و M6کیت ویژه جی-پاور برای ب‌ام و M6مشخصات بی ام و M6مشخصات فنی بی ام و M6
نظرات (0)
ارسال نظر