مدل مفهومی‌ مزدا Koeru

مدل مفهومی‌ مزدا Koeru

مدل مفهومی‌Mazda Koeru یک پیش نمایش از نسل بعدی مدل‌های کراس اوور خودروساز ژاپنی است. نام این خودرو که در ژاپنی چیزی شبیه به ” فراتر از” است نشان می‌دهد که مزدا برای مدل‌های کراس اوور خود ارزش بالایی قائل است که البته در این برنامه هدف خود در قسمت بیرونی از زبان طراحی Kodo ژاپنی بهره برده است که این برنامه شامل چراغ‌های LED به همراه گلگیرهای جلو و عقب که به سمت چرخ‌های بزرگ متمایل شده است می‌باشد.
مدل مفهومی‌Koeru دارای فاصله دو محور در حدود ۱۰۶٫۳ اینچ است که البته اعتقاد بر این است که این خودرو یک پیش نمایش از مدل CX-4 است که برند ژاپنی هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

مدل مفهومی‌ مزدا Koeru

طبق گفته‌ مزدا این کانسپت از نسل جدید مجموعه تکنولوژی‌های موسوم به SKYACTIV (تکنولوژی جدیدی که توسط مزدا برای کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها توسعه یافته است) بهره می‌برد. کارشناسان امیدوار هستند که مزدا با موفقیت اولین موتور شش سیلندر مبتنی بر SKYACTIV را در این خودرو به مرحله تولید برساند.

مزدا این خودرو را یک کراس اوور می‌داند ولی ارتفاع خودرو خیلی با برخی سدان‌های بزرگ تفاوت ندارد. مزدا با نمایش Koeru در فرانکفورت آینده‌ای که برای کراس‌ اوورهایش در نظر دارد را به همگان نشان داد. امیدواریم مزدا به زودی این کانسپت زیبا را پس از تکامل آن به عنوان کراس اوور نسل جدیدش به مرحله تولید برساند.

امکانات مزدا Koeruبررسی فنی مزدا Koeruبررسی مزدا Koeruبررسی موتور مزدا Koeruطراحی مزدا Koeruمدل مفهومی‌ مزدا Koeruمزدا Koeruمشخصات فنی مزدا Koeruمشخصات مزدا Koeruموتور مزدا Koeru
نظرات (0)
ارسال نظر