شرایط فروش دو مرحله ای خودروی جک S۵

شرایط فروش دو مرحله ای خودروی جک S۵

جک S5 با پیشرانه های ۲ و ۱.۸ لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده است. در این پیشرانه و به کمک گیربکس ۶ سرعته دستی حداکثر ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه و ۲۳۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ هزار تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید می شود. این خودرو مجهز به توربوشارژر است و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رسد.
از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا ۴۴۳۰ میلیمتر طول، ۱۸۴۰ میلیمتر عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر ارتفاع دارد و وزن این خودرو نیز ۱۵۰۵ کیلوگرم است. یعنی برای مثال S5 کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما در عین حال کمی سبک تر از آن می باشد.

فروش دو مرحله ای خودروی جک S۵

کرمان موتور درطرح فروش ویژه آبان ماه خود جک S5  را با قیمت قطعی۷۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رساند. زمان تحویل این خودروها اسفند ماه  ۱۳۹۴  می باشد و وضعیت سند خودروها آزاد است.

امکانات جک S۵امکانات خودروی جک S۵بررسی جک S۵بررسی خودروی جک S۵بررسی فنی جک S۵بررسی فنی خودروی جک S۵بررسی موتور خودروی جک S۵خودروی جک S۵شرایط فروش خودروی جک S۵شرایط فروش دو مرحله ای جک S۵شرایط فروش دو مرحله ای خودروی جک S۵طراحی جک S۵طراحی خودروی جک S۵فروش جک s۵فروش دو مرحله ای خودروی جک S۵مشخصات جک S۵مشخصات خودروی جک S۵مشخصات فنی خودروی جک S۵موتور خودروی جک S۵
نظرات (0)
ارسال نظر