شورولت کاماروی تیونینگ شده 650 اسبی

شورولت کاماروی تیونینگ شده ۶۵۰ اسبی

شورولت کاماروی تیونینگ شده نسل قبل با وجود انتقال نیرو به چهار چرخ خود در نمایشگاه سیمای امسال کاملاً جلب توجه می‌کند. ما ماسل کارها را با انتقال نیرو به عقب می‌شناسیم و دود کردن تایرهای این خودروهای دیفرانسیل عقب نیز تماشایی است. در عین حال یک خودروی چهار چرخ محرک، عملکرد و دینامیک برتری نیز دارد.

شورولت کاماروی تیونینگ شده ۶۵۰ اسبی
شورولت کاماروی تیونینگ شده ۶۵۰ اسبی
شورولت کاماروی تیونینگ شده ۶۵۰ اسبی

کاماروی مدل ۲۰۱۰ با یک کیت بدنه پهن ارائه شده است. موتور ۸ سیلندر کلاسیک ۶.۲ لیتری آن با کمک توربوشارژر که آن هم در بین ماسل کارها جالب است، نیرویی ۶۵۰ اسبی تولید می‌کند.

علاوه بر این لیست طولانی تغییرات شامل اگزوز سفارشی Flowmaster و کلاچ سنگین RAM و فلایویل ۱۰.۵ با دیسک‌های دوتایی سری ۹۰۰، دیفرانسیل جلوی تویوتا توندرا، قفل دیفرانسیل Auburn و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی به رنگ مشکی را هم می‌توان نام برد. مجموعه این تجهیزات می‌تواند ۴۰ هزار دلار هزینه داشته باشد و شاید ترجیح بدهید با این هزینه اضافی، یک مدل بالاتر خریداری کنید.

بررسی شورولت کاماروبررسی فنی شورولت کاماروشورولت کاماروشورولت کاماروی تیونینگ شدهشورولت کاماروی تیونینگ شده 650 اسبیشورولت کاماروی مدل 2010طراحی شورولت کاماروکاماروی 650 اسبی در نمایشگاه SEMAکاماروی مدل 2010مشخصات شورولت کامارومشخصات فنی شورولت کامارومعرفی شورولت کامارونمایشگاه SEMA
نظرات (0)
ارسال نظر